|

"ترلان پروانه" برای گربه سیاه چه زحمتی کشید؛ خانومی زود زوده بازیگر شد!

tarlan parvane shanews

ترلان خانوم با گربه سیاه حسابی روی بورس است هر روز برای اکران این فیلم به یک شهر سفر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

ترلان پروانه بازیگر جوان و جذاب سینما که با عکس ها و پست هایی که در اینستاگرام منتشر می کنه خیلی ها رو عاشق خودش کرده و تونسته حسابی طرفدار پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» ترلان خانوم تو یکی دو سال اخیر حسابی پرکار شده و کلی و فیلم و سریال خوب بازی کرده. البته بیشتر نقش هایی که ترلان بازی کرده تقریبا شبیه به هم بوده و ترلان در تموم اون ها نقش خودش یعنی یک دختر نوجوان و تقریباً سرکش را ایفا کرده. حالا باید منتظر بود و دید با بزرگتر شدن، ترلان بازهم می تواند همچنان پرکار بماند و نقش های متفاوت تر هم بازی کند یا او هم به مانند برخی فقط در یک بازه زمانی کوتاه کارش گل کرده و در آینده خیلی نام و نشانی از او در سینما نخواهد بود.

از اینها که بگذریم این روزها اما کار ترلان حسابی گرفته و او با گربه سیاه حسابی تو چشم اومده و در کنار بهرام خان رادان کلی کیف می کند. ترلان و برخی عوامل گربه سیاه برای آخر هفته تور خارج دارند و برای نمایش گربه سیاه به سه کشور ارمنستان، ترکیه و گرجستان سفر می کنند و گربه سیاه را در کنار ایرانیان مقیم این کشورها تماشا خواهند کرد.

ترلان برای این نمایش ها حسابی سنگ تموم گذاشته و کلی در اینستاگرام خود تبلیغ کرده است.

ترلان خانوم 23 ساله با وجود اینکه از بچگی تو این عرصه بوده و بازی کرده اما ظاهرا ا اکران فیلم "گربه سیا" خانم بازیگر تجربه ای جدید و هیجان انگیز را دارد. این فیلم پس از دو سال به تازگی اکران شده و بازیگرانش راه به راه در حال اکران رفتن هستند. ترلان پروانه هم که به عنوان نقش اصلی در تمامی این اکران های خصوصی و عمومی حضور دارد.

ترلان پروانه و بهرام رادان در این چند هفته اخیر دائما در حال لباس عوض کردن در اکران ها هستند و خب خانم خانما چون باید خوشگل و خوشتیپ باشه هر بار با پوششی جدید دیده شد که البته جذاب و چشمگیر هم بودن.

در ادامه برخی تیپ و استایل های خانوم پروانه را در اکران های پر تعداد گربه سیاه می بینیم:

armita_sharifi7_1640979655_3

bahram-radan-ideaa-2

ffZj7ztaB0Z1

honarnews__1641129777_1

sabafeizabadii_1639661236

البته نوع پوشش های ترلان خانوم تو مراسم های اکران خیلی بی حاشیه نبود. نمونه اش همین عکس آخری که کلی تو فضای مجازی دیده شد. ترلان خانوم تو یکی از این اکران های گربه سیاه کت مردونه پوشیده بود که آستین هایش هم براش بلند بود. خانوم بازیگر اما به انتقادها نسبت به لباس اش واکنش جالبی داشت.

ezgif.com-gif-maker

tarlan_parvanee

روابط عشقی پیچیده ترلان خانوم

ترلان در این مدت روابط عاشقانه زیادی داشت. د ابتدا نام او در کنار فرشاد احمدزاده بازیکن اسبق پرسپولیس و فعلی سپاهان شنیده شد و حتی عکس هایی از این دو در کنار هم هم منتشر شده بود اما در آخر این رابطه فرشاد احمدزاده گفت که ترلان پروانه ایده آل او نبوده است!

 170969_713+(1)

البته ترلان خانوم پیش از ماجرای دوستی با فرشاد احمدزاده حواشی دیگری هم داشت و مدتی زمزمه هایی از رابطه خانوم بازیگر با سعید عزت اللهی هم شنیده می شد. به سعید و فرشاد ارسلان خان قاسمی را هم اضافه کنید که شایعه ارتباط و دوستی اش با ترلان جان پروانه داغِ داغ بود و البته انگار شایعه این رابطه خیلی به مذاق ارسلان خوش نمی آمد.

چرا که وی در یک گفتگوی اینترنتی در پاسخ به سوال مبنی بر شایعات ازدواج او با ترلان پروانه گفته بود:

بگزارید ماجرا را تمام کنم. من عاشق شخص دیگری هستم و هم اکنون در زندگی من هست و این که اسمم را کنار ترلان پروانه می گذارند دوست ندارم. 

ارسلان+قاسمی

به هر روی ترلان خانوم با حداقل سه تجربه عشق و عاشقی که ما از آن باخبریم هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آرمی ارسالی در

    لباس که جنسیت نداره این عقیده و افکار پوچ کهنه ده شصتیاس بهتره بندازینش دور کار دستتون میده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها