|

سَر و وضع لاکچری و اروپایی "لیلا بلوکات"؛ آبجیش رفته فرنگ این فاز خارجی برداشته!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات به تازگی عکس و تصاویر جذاب و آتلیه ای از خود منتشر کرده که با تصاویری که از خانم بلوکات در ذهن داریم کمی متفاوت است

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا بلوکات جزو بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که زندگی بسیار کم حاشیه دارد و در کنار بازیگری یک موسسه خیریه هم دارد تا آنجا که از دستش بربیاید به کودکان فقیر و نیازمند کمک می کند.

به گزارش «شایانیوز» اگر از دنبال کنندگان او در فضای مجازی باشید متوجه شده اید که لیلا بلوکات گاهی بسیار پر انرژی و اکتیو است گاهی هم دپرس و مایوس، و این تغییر فاز 180 درجه ای است که باعث تعجب کاربران هم می شود.

لیلا خانوم با آنکه قلب بسیار مهربانی دارد و همیشه در تلاش است تا به همنوعان خود کمک کند اما هراز گاهی در اینستاگرام پست ها و استوری های منتشر می کند که در ظاهر آن طور به نظر میاد که اهل فخرفروشی و نشان دادن زندگی لاکچری و پر زرق و برقش به دیگران است. موضوعی که با توجه به خلقیات و رفتار لیلا بلوکات بسیار بعید و دور به نظر می آید.

لیلا خانوم بلوکات در فضای مجازی هم بسیار فعال است و بیش از 2 میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد او هر از گاهی پست و استوری از احوالات خود منتشر می کند. به تازگی هم لیلا خانوم بلوکات چند عکس آتلیه ای از خود منتشر کرد که دیدنشان خالی از لطف نیست.

leilabolukat_1640865464_1

leilabolukat_1601723537

همان طور که در ابتدا اشاره شد لیلا خانوم قدری دَم دمی است و هر از گاهی فاز عوض می کند. برای نمونه خانوم بازیگر قبلا بیشتر پست های مفهمی و با فاز دپرس می گذاشت اما به تازگی تغییر فاز داده و دم به دقیقه از تو آرایشگاه ها و آتلیه و مطب های زیبایی عکس و استوری منتشر می کند.

looxtarin_1_1637742517

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات در کل بازیگری دوست داشتنی است که شخصیتش به او اجازه حاشیه سازی و انجام هرکاری را مثل خانم بهاره رهنما نمی دهد. لیلا خانم هم به تازگی وارد عرصه تبلیغات اینستاگرامی هم شده به مناسبت یلدا برای یک فروشگاه شروع به تبلیغ کرده البته تبلیغات اینستاگرامی به نوبه خود اشکال ندارد اما امیدواریم که خانوم بلوک خیلی زیادروی نکند و همان طور که در انتخاب نقش هایش گزیده کار است در عرصه تبلیغات هم هر پیشنهادی را نپذیرد.

لیلا خانوم بلوکات چرا در 40 سالگی همچنان مجرد است؟

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

leilabolukat_1637603563_1

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و نوشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

میترا خواهر کوچک لیلا بلوکات از ایران مهاجرت کرده و همسرش ایتالیایی است. ایشان گویا در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت دارند.

حدود دو سال پیش بود که لیلا با انتشار تصاویر عروسی خواهر نوشت: من افتخار می کنم که شما دو نفر عشق، آرامش و خانه را در کنار هم پیدا کرده اید. دوستت دارم خواهر! آرزوی خوشبختی و آرامش در کنار هم براتون خواستارم.

mitrabolukat_1606463362_1

و ممنونم از همه همراهان در این سفر که از هر جایی خودشونو رسوندن به این مراسم که به علت همسر محترم خواهرم که ایرانی نیستن در ایتالیا برگزار شد و جای بسیاری از عزیزان و اقوام خالی بود.

mitrabolukat_1620314842_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها