|

"لیلا خانم بلوکات" اینجا هالیوود نیستا؛ چرا انقدر رو اندامت مانُور داری؟

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر معروف ایرانی است که علاقه عجیبی به نشان دادن اندامش در استایل دارد اینبار هم عکسی جذاب اما ناجور از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

لیلا بلوکات بازیگر معروف و با حال ایرانی است که البته فاز خاصی در زندگی اش دارد. اگر از دنبال کنندگان او در فضای مجازی باشید متوجه شده اید که او گاهی بسیار پر انرژی و اکتیو است گاهی هم دپرس و مایوس، و این تغییر فاز 180 درجه ایست!

به گزارش«شایانیوز» لیلا بلوکات با بازی در سریال «یوسف پیامبر» معروف شد که البته دل خوشی هم از این سریال ندارد زیرا به گفته خودش قرار بود او نقش زلیخا را بازی کند اما به یکباره خانم کتایون ریاحی برای آن انتخاب شده اند!

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات از هنرمندان فعال در اجتماع و اینستاگرام است. وی علاقه دارد اغلب تیپ هایش نکته دار باشد و قسمتی از اندامش خودنمایی کند. لیلا خانوم وضع مالی خوبی هم دارد و استایل های شیک مختلفی میزند که در ادامه جدید ترین تصویری که از خود منتشر کرد را مشاهده می کنید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در کل بازیگری دوست داشتنی است که شخصیتش به او اجازه حاشیه سازی و انجام هرکاری را مثل خانم بهاره رهنما نمی دهد. 

او یک آذر ماهی است و به تازگی هم جشن تولد 40 سالگی اش را جشن گرفته. خانم خانما با وجود اینکه سن و سال کمی ندارد اما همچنان ازدواج نکرده و خیلی هم سرزنده تشریف دارد.

لیلا بلوکات

تیپای گرون و ناجور خانم بازیگر!

اما لیلا خانوم همانطور که گفتیم مایه دار هستند و تیپ و استایل های مختلفی هم می زنند البته ناگفته نماند خانم بازیگر دست به خیر هم می باشد و مثل بعضیا تنها برای خود عشق و حال نمی کند بعد هم مردم را بی دست و پا خطاب کند!

اما در ادامه چند تیپ با کلاس لیلا بلوکات را مشاهده می کنید که مشخص است گرون قیمت هم هستند.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

خواهر لیلا بلوکات که از خودش لیلا بلوکات تره

بلوکات از بازیگران خانم کم حاشیه سینماست که علاقه ای به حرف و حدیث ندارد. وی دو خواهر به نام های میترا و روشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

در ادامه تصاویر آن ها را مشاهده می کنید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

حرکات هالیوودی لیلا بلوکات

از این ها که بگذریم لیلا خانوم این روز ها دم به دقیقه تو آرایشگاه ها و سالن و مطب های زیبایی دیده می شود. اما از اونجایی که درآمد مدل شدن و تبلیغ و خوشگلاسیون بالاست هنرمندان قرتی به این سمت روانه شده اند. در ادامه تصویری از لیلا خانم مشاهده می کنید که در آرایشگاه هستند و از آرایشگر خوشگلشون هم بی حجاب و اروپایی عکس پخش کرده اند.

لیلا بلوکات

بیوگرافی جالب لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست.

خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خلاصه پول شانس خوشگل شدن تیپ زدن وهرچیزی رو که انسان رو از این رو به آن رو میکنه پول خوبه ولی با درست استفاده کردن از آن

  • زینب لطفی ارسالی در

    خانم لیلا بلوکات شما یکی از بی حاشیه ترین و خوشتیپ ترین بازیگران ایرانی هستند همینکه کار خیر انجام میدی و حرف بد در مورد مردم نمیزنی خیلی خوبه انشالا هرجا که هستی سلامت و موفق بلشی

  • مهشید ارسالی در

    عاشق اون حجابت هستم😕😕😕

  • ناشناس ارسالی در

    خارجیا بیشتر ازشماهایی که به ظاهر و به اسم مسلمونید حیا دارن واقعا خجالت آوره.

  • مهدی ارسالی در

    خانم بلوکات خداوند در توبه باز گذاشته تا دیر نشده و مثل خانم پارسا نشدی بیا توبه کن و از عکس های مستهجن نمایش ندهید
    باشد که خداوند توبه شمارا مقبول دارند
    آمین یا رب العالمین

  • ناشناس ارسالی در

    خانم لیلا بلوکات عزیزن و محترم اما ای کاش اگر کاری خیر انجام میدیم اینهمه واسش تبلیغ نمی‌کردیم . البته بیشتر هواداران تبلیغ میکنن که اینکار درست نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها