|

استوری لاکچری "رضا گلزار" تو یه پِنت هاوس خفن؛ فهمیدیم عضله داری شلوارو پات کن!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تصویری از خود برای کریسمس در دبی و البته برجی لاکچری منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار بازیگر و البته بیزینس مَن معروف ایرانی است که کلی هم کشته مرده دارد. او در دهه هشتاد همراه با مهناز افشار در سینما حسابی ترکوند اما خب چند سالی میشه که فقط تو سریال های شبکه خانگی و اینستاگرام دیده میشه.

به گزاش«شایانیوز» محمدرضا گلزار در چند سال اخیر اونقدری با کارهای مختلف پولدار شده که شاید به جز سوپراستار بودن او را پولدارترین سلبریتی ایرانی هم دانست. وی در مراسمات و افتتاحیه های خفنی دعوت میشه و در کل اگه بخوایم از فعالیت هاش بگیم بلند بالا میشه.

اما محمدرضا گلزار برخلاف تصور که همه در فیلم و سریال ها می بینند و فکر میکنند اندامی تپل داره خیلی هم ورزشکار و عضله ای هستش که خب آقای بازیگر نمیزاره هم این هیکلش حیف بشه و مدام در اینستاگرام لخت میشه و عکساش رو به اشتراک میزاره!

در ادامه استوری جدید آقارضا رو تو دبی و داخل پنت هوس یه برج لوکس مشاهده می کنید که برای کریسمس انتشار داده اند.

rezagolzar_2742264922282096991_305851563

وقتی آقای بازیگر واسه عرض اندام شورت هم به پا ندارد!

گلزار هر از چند گاهی با انتشار تصاویری از خود در باشگاه بدنسازی دل هوادارانش را می برد. اما به تازگی برای آنکه حجم عضلات و بدن سیکس پک خود را به هم نشان بدهد و دل طرفدارنش را غَنج بدهد ویدیویی عجیب در اینستاگرام خود استوری کرده که حتی شورت هم به تن ندارد و البته به شکلی عجیب سانسور کرده است.

واقعا دیگه کاره سلبریتی ها به خصوص سینمایی ها اونقدر داره ناجور میشه و هیچ مدیریتی هم نیست که ممکنه در آخر تصاویر اروتیک اون ها رو هم ببینید!

محمدرضا+گلزار

گلزار بوگاتی سوارِ ایرانی 

گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند.

همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است. در ادامه آقای ماشین باز را در لامبورگینی مشاهده می کنید.

حالا چرا رضا گلزار مجرده؟!

در واقع محمدرضا گلزار آنقدر محبوب دل هوادارانش شده است که در مصاحبه ای که با تعدادی از آن ها شد گفتند برایشان پیشرفت و سلامتی عشقشان گلزار مهمتر از خودشان است. آقای سوپراستار با وجود سنی که دارد (44 سال) اما همچنان مجرد مانده چون اگر ازدواج کند یک هوادارانش بسیار ریزش می کنند.

دو اینکه روابط او با دختران محدود در یک نفر می شود و این گونه دیگر نمی تواند با دختران لاکچری و پولدار که اتفاقاً عاشق او هم هستند در ارتباط باشد!

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

elina._.mrg_1626338190

elina._.mrg_1629044950

elina._.mrg_1629462622

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    یکی این بنده خدا رو از توهم در بیاره. شایدم یه بیماریه که یه مرد دائم بدنشو نشون بده که بگه این منم ، این عظلات گردنم ، ماهیچه های بدنم !!!! بابا طرف صدبرابر بدن و قیافش از تو بهتر بود ، با یه ویروس یا یه سرطان لنفومی ، با کله کردنش تو گور. برو با ثروتت و امکاناتی که طرفدارات میتونن جور کنن ، دلِ یه عده رو خوشحال کن. بسه دیگه عقده گشایی.

  • /: ارسالی در

    اینهمه ادم هستن چرا گیر دادید به بدبخت

  • omid ارسالی در

    من هم از طرفداران ایشون هستم
    ایشان طرفدار زیاد داره ومردم قبولش دارن ولی از نظر من کارنامه هنری خوبی نداره همش سطح پایین ولی باز مردم به فیلماش توجه دارن پس نتیجه میگیریم مردم مقصرن نه گلزار

  • ناشناس ارسالی در

    خدا شفا بده واقعاطرفداراشا
    چ چیزای عجیب ومسخره ای میگن
    واقعیه این کلیپ!

  • ناشناس ارسالی در

    وااااااااااااااااقعا برای خودمون متاسفم
    برای تبلیغ ی آدم ک مثه بقیه هست و عادیه رفتن ی مشت نوجوانی ک هنوز دست چپ و راست شون رو نمیفهمن آوردن ک بگن چی؟
    مثلا گلزار کیه؟ ملت عقل تون رو بکار بندازید
    حقیقتا عقل نعمت بزرگیه ک بعضیا از داشتنش محروم هستن

  • عاقل ارسالی در

    بیچاره گلزارهر چه قد سنش که داره ب پنجاه سال نزدیک میشه عقلش قده یه پسر نادون پونزده ساله عمل میکنه .داره عقلش کم میشه اخه این تیپ ب تو نمیاد ک اه اه خودتو از چشم میندازی.یکم سنگین باش

  • مجید ارسالی در

    ازش بدم میاد

  • معین ارسالی در

    چرت نگید بابا اسکولید همتون ، احمق های روانی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام وقتی خود شما اینقدر از گلزار تبلیغ کنید پس وای بحال دخترهای ساده دل و زود باور بنده خداها فکر میکنن عاشق رئیس سازمان انرژی اتمی هستن

  • yخیلی ه ارسالی در

    خیلی هم خودش هم بازیش مزخرفه برای دخترای کشورم متاسفم خیلی بدبختن

  • فقط خودم ارسالی در

    خاک بر سر کسی که این جور ادمی الگوش باشه البته از ادم بی بخار هم انتظار نمی ره چون لوس و مفت خور بار اومدن نرفتن زحمت بکشن ادم خودشون باشن بدبختا این بدفرم زحمت نکشیده چون پول من وشما بیت المال رو بهش دادن رشد کرده بعد تازه فهمیده می تونه برا خودش کارم بکنه اگه خیلی فکر می کنه پولداره بره فکش رو جراحی کنه که دندان هاش روهم نیفته موقع حرف زدن شبیه تمساح می مونه😄😄😄

  • مهرناز از خاش ارسالی در

    این میخواد با بدن نماییش دخترارو جذب خودش کن برو بابا

  • ناشناس ارسالی در

    زشت بد ترکیبه از خود راضی

  • فقط خدا ارسالی در

    وای به روزی که دخترا روشن بشن وبفهمندکه گلزارشون اززنهافقط به چشم فالوور نگاه می کند،
    شایانیوزشهامت داشته باش واین نظررامنتشرکن
    رسانه بایددرخدمت مردم باشدنه افرادنفوذی....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها