|

"پریناز خانم نچرال" با لب سُرخ و چشم و ابروی مشکی همه چیو تموم کرد؛ ناز و باوقار!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر جذاب ایرانی است که برای شب یلدا تصاویری از خود با تم قرمز و ملیح منتشر کرد و مثل خیلی ها کلاسه سفره هفت رنگش را نداد.

لینک کوتاه کپی شد

پریناز ایزدیار بازیگر دوست داشتنی و جذاب ایرانی است که ابتا با بازی در سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" در نقش روح دیده شد و بعد هم در سریال "زمانه" کلی خودشو تو دل مخاطبین جا کرد.

به گزارش«شایانیوز» پریناز ایزدیار چهره نچرال و خوشگلی داره و چیزی که مشخصه اینه که با استفاده از هنر و استعداد خودش به این جایگاه رسید. وی حالا در کارنامه خود چند فیلم جذاب و جایزه دار همراه با بازیگرانی مثل نوید محمدزاده و پیمان معادی داره که در تمام آن ها هم نقش هایی اصلی را ایفا کرده است. البته بازی در سریال "شهرزاد" هم از کارها وفق این بانو محسوب می شود.

پریناز ایزدیار از فعالین اینستاگرام است و نزدیک به 4 میلیون کاربر هم نبال کننده او نیز هستند. پیج خانم بازیگر البته آنقدر ها مثل بهاره خانم رهنما اکتیو و پر از پست و استوری نیست ولی بجایش دوست داران زیادی دارد که کامنت هایی مثبت برایش می گذارند نه ناسزا! پریناز ایزدیار برای شب یلداش تصاویری از خود منتشر کرد که آرایشی ملیح و ناز با تم قرمز داشت و حسابی دل همه رو برد.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار و حاشیه شیشه های مشروب!

پریناز ایزدیار تمام تلاش خود را دارد تا هم در استایل و پوشش و هم در موارد اینستایی و بازی از حواشی به دور باشد اما او هم مانند همه هنرمندان هر چقدر هم که در این راستا قدم بردارد باز هم کاربران همیشه حاضر در صحنه براشی جنجال هایی میسازند.

وی مدتی پیش عکسی در اینستگرامش به مناسبت روز مادر گذاشت که در پشت او روی میز شیشه هایی به شکل شیشه مشروب دیده می شد که باعث جنجال شد و کاربران در نظراتشان صحبتهایی به ایشان این مطلب را متذکر شدند که او طی عکس دومی عکس اول را به این شکل توضیح داد:

این پست فقط برای اونایی که زیر پست قبلی کامنتهای بی ربط نوشتن خواستم این شمعهارو ببینین که دیگه زود قضاوت نکنین ،خسته شدم انقدر مجبور شدم پستهامو پاک کنم.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. 

خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت وی بود و مایل بود که او وکالت بخواند ولی برعکس مادرش علاقه زیادی داشت که او بازیگری را ادامه دهد.

پریناز ایزدیار ازدواج نکرده و مجرد است.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار همیشه شیک و باوقار

پریناز ایزدیار همیشه از دسته بانوان هنرمندی بوده که همه چیز را رعایت کرده و تا به حال اجازه تذکر کسی به خودش را نداه و هر مراسمی که شرکت داشته با ظاهری آراسته و شیک اما درست حضور پیدا کرده.

همانطور که این روزها می دانید و تصاویر اَجق وجق بازیگران به خصوص خانم ها رو در مجازی می بینید، برای نشان دان متفاوت و خاص بودن جدا از کم حجابی گاهی از تیپ هایی نه چندان زیبا استفاده می کنند فقط برای اینکه خاص باشند! در ادامه عادی از استایل های پریناز را خواهیم دید.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ظهن روز اولین روز زمستانی همه عزیزان و عشقولی ها بخیر با اینکه یکمی هوا سرد هست و از برف خبری نیست ایشالله با گرمای وجودتون این سرمای کم رو هم گرم میکنید من عاشق بازیها و ژست خانم پریناز ایزدیار هستم عزیزم ایشالله هرجا هستی سالم و تندرست باشی آرزوم دیدن شماست خانمی شب چلت هم مبارکت باشه و مبارکت همه هم وطن هام باشه

  • ناشناس ارسالی در

    این خانوم بهاره رهنما رو یکی جلوش رو بگیره عزیزم بهاره جون شب چله شما هم مبارک اما دیدی یکی گوشت تلخ هست هرکاری کنه جا نمیشه توی دل کسی شما از اون هم بدتری با اینکه همشهری هم هستیم اما و هیچ جوری توی دل جا نمیشه کم قررو فر بیا

  • ناشناس ارسالی در

    سلام عزیزم خانوم پریناز ایزدیار شب چلت مبارک باشه عزیز دلم من عاشق بازیهای شما و تیپ و استایل شما هستم ایشالله همیشه سالم و تندرست باشی و کانون زندگیت پر از گرما باشه و همیشه لبت خندون باشه

  • ROZ ارسالی در

    آخه از این دختر مگه نازتر و باوقار تر داریم؟ جز بهترین بازیگران زن ایرانی هستن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها