|

شیطونی "پریناز ایزدیار" با خط چشم سبز؛ ستاره دریایی گذاشتی رو موهات؟!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر خوش چهره و نچرال ایرانی است که مدتی پیش تصویری از خود با آرایشی ملیح و تل سری ستاره ای منتشر کرد و دل کاربران را برد.

لینک کوتاه کپی شد
4

پریناز ایزدیار بازیگر نچرال و جذاب ایرانی است که ابتدا با بازی در سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" دیده شد و پس از آن هم در سریال "زمانه" به شهرت رسید.

به گزارش«شایانیوز» پریناز ایزدیار پله های ترقی را یکی یکی با تلاش خودش بالا آمد نه مثل بازیگرانی چون سحر قریشی که به یکباره با جنجال و رابطه با عوامل فیلم ها به این جایگاه رسیدند! پریناز خانم از چهره های محبوب و بی حاشیه سینماست که دیگر او را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و بیشتر در سینما و سریال های شبکه خانگی حضور دارد. پریناز ایزدیار تا به حال در چند فیلم پر بیننده و خفن با نوید محمدزاده همبازی بوده است که شاید این موضوع باع پیشرفت بیشتر او هم شد. 

از این ها که بگذریم خانم بازیگر در اینستاگرام با 3.6 میلیون فالوور فعالیت دارد اما نه آنچنان زیاد. وی پست هایی از تصاویر خود و یا موارد سینمایی می گذارد که اغلب هم با نظرات خوب کاربران همراه است. در ادامه تصویری از پریناز ایزدیار را با خط چشمی سبز آبی از نمایی بسیار نزدیک مشاهده می کنید.

پریناز ایزدیار

پوشش موافق و مخالف دارِ پریناز ایزدیار در خارج

مدتی پیش ویدیویی از پریناز ایزدیار منتشر شد که لباس و پوشش او در خارج از کشور سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود. خانم ایزدیار ماسک خود را موقتا برای گرفتن عکس درآورده اند.

خیلی از کاربران پریناز ایزدیار را یک بازیگر موفق و کامل دانسته و با بازیگران زنی که تا به ترکیه می روند فوری برهنه می شوند مقایسه کرده اند. جالب اینجاست که حجاب پریناز ایزدیار به شکلی است که حتی در ایران هم اکثر بازیگران چنین حجابی ندارند !

کاربری نوشت: پوشش بانو ایزدیار به گونه ای است که صدا و سیما هم می تواند به صورت زنده او را از شبکه هایش پخش کند.

البته این ویدیو مخالفانی هم داشت که می گفتند لازم نیست خودش را اینقدر اذیت کند می توانست تیپی راحت تر بزند.

پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. 

خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد.

پریناز ایزدیار

پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت وی بود و مایل بود که او وکالت بخواند ولی برعکس مادرش علاقه زیادی داشت که او بازیگری را ادامه دهد.

پریناز ایزدیار ازدواج نکرده و مجرد است.

پریناز ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ROZ ارسالی در

    عشق من..‌.چرا انقد خوشگلی دختر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها