|

"زنِ قائدی" برا تولد آقاشون همه خوشگلارو جمع کرد؛ حالا چرا مهدی با دمپایی اَبریه!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن سابق استقلال می باشد که برای تولد آقای شوهر تنها دو استوری کوتاه و نه چندان جالب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن اسبق و محبوب استقلال است که حالا در الاهلی امارات بازی می کند. ستاره خانم خیلی علاقه مند به لاکچری بازی و خلاصه پول زیاد دارد که با این حرکت مهدی به تمام آرزو هایش رسید.

به «گزارش شایانیوز» مهدی قائدی با فاصله سنی هفت سال کوچکتر از همسرش است اما ظاهرا زندگی آرام و خوشی را در کنار هم دارند. اما ستاره معصومی برخلاف اسمش اصلا معصومیتی ندارد که هیچ خیلی هم زیرک است و می داند چگونه دل ل خیلی ها را با نشان دادن زندگی اش بسوزاند.

از این ها که بگذریم ستاره معصومی استوری های زیادی می گذارد به خصوص حالا که هم در دبی هستند و هم مهدی در حال استراحت می باشد و گشت و گذار های زیادی دارند. اما به تازگی با دو استوری مختصر تولد همسرش را تبریک گفت که ابتدا با تعجب فالوور ها روبرو شد اما قطعا در ادامه برای کلاس گذاشتن هم که شده کادو و تولدی خفن برای او می گیرد.

Untitled

اما چیزی که در این تصویر جالب به نظر آمد دمپایی های مهدی قائدی بود که ظاها در هتل هم هستند و خانوم خانوما این همه پز و قیافه عکس بهتری از همسر جان نداشته!

Untitled

ستاره معصومی دو خواهر به نام های گندم و پریسا معصومی نیز دارد که هر دو هم از داف های روزرگار هستند و ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه مند به چهره های پلنگ طور بوده اند و عمل های زیبایی زیادی دارند.

گندم معصومی به تازگی استوری منتشر کرد و در آن بلیط های دبی را نشان داد. خانواده معصومی مدام در حال رفت و امد و عشق و حا به لطف آقای داماد هستند که البته با توجه به آرام بودن و سن کم مهدی چنین چیزهایی هم بعید نیست!

Untitled

gandommasoumi_2661417038568141234_9756520602 (1)

دبی گردی ستاره خانم با بازیکن جوان

ستاره معصومی گاه از رستوران هایی که می روند استوری می گذارد گاهی هم از تفریحاتشان، استوری از پنجره برج بلند بالایشان هم که از نون شب واجب تره! وی به تازگی همراه با همسرش و برادر هاشون به دهکده جهانی دبی «Global Village» رفته اند و از قسمت تخت جمشید ایران ویدیویی منتشر کرد.

ستاره و مهدی مشروب خور هم شدند؟!

ستاره معصومی متی پیش چند روزی را به ایران برگشت و حتی اینجا هم دست از لاکچری بازی هاش برنداشت و تصاویری هم پست کرد. اما حالا دوباره در دبی است از میز غذای رنگی شان ویدیویی منتشر کرد.

اما چیزی که نظر کاربران را جلب کرد دو استکانی بود که در ویدیو وجود داشت و بعضیا نوشیدنی داخلش را گفتند مشروبه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Kossar ارسالی در

    فک کنم از اشغال دونی اومده زنش که انقد اوقده ای بازی در میاره😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر مغرضانه!!!
    خوش باشن، هرکی اختیار خودشو داره که چطور زندگی کنه، این همه تخریب شخصیت یک نفر چه دلیلی داره؟

    • ناشناس ارسالی در

      👍

  • ناشناس ارسالی در

    خب دلش میخواد با دمپای باشه فوضولین😂😂😂😂🤣

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها