|

وقتی بچه بازی "زنِ قائدی" تو دبی گل میکنه؛ لباسشم که لایه لایه کم شد!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی اینبار به همراه همسرش مهدی قائدی بچه بازیشان گل کرد و به شهربازی رفتند اما نکته جالب چند گیفتی بود که با برد بازی ها گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
2

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن محبوب استقلال هاست که البته دیگر آبی پوش نیست و به امارات رفته و ستاره خانم رو به آرزوهایش رسانده است.

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی در ایران هم که بود به واسطه تصاویر پلنگ و کلاس گذاشتن هایش معروف شد و بدون اینکه هنری داشته باشد به بیش از نیم میلیون فالوور رسید. حالا تصور کنید خانم شاخ در خارج از کشور با پول زیادی که به دستشان رسید و شرایط نا محدود که دارند در حجاب و پوشش دیگر چقدر خود را خالی می کند!

ستاره خانم حالا معروف اتس اما چندان محبوب نیست و برعکس اسمش هم اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک می باشد. در ادامه استوری های جدید خانم خانما را مشاهده می کنید که به شهر بازی رفته اند و آقا مهدی در بازی های مختلفی که شرکت کرد چند عروسک برای ستاره گرفت!

ستاره معصومی

ستاره معصومی و مهدی قائدی

ستاره معصومی

اینم از گیفتای ستاره خانم که برای کاربران منتشر کرد . البته این زوج با وجود اختلاف سنی ستاره که هفت سال بزرگتره اما جوان هستند و این رفتار ها طبیعی می باشد اما اینکه دائما از برج و میز ناهار و تفریحات پست و استوری بزاری میشه فخر فروشی!

اونم برا کیا؟ برا هواداران استقلال و قائدی که پیج همسر آقای فوتبالیست رو بالا بردن.

کاربران بسیار از این دو نفر خشمگین هستند و نسبت به لاکچری بازی ها و کم کردن لایه به لایه پوشش ستاره خانم هم انتقاد های تندی کردند.

ستاره معصومی و مهدی قائدی

درآمد خانم خانما از پیج

ناگفته نمان ظاهرا ستاره معصومی با وجود ثروتی که حالا دارند اما انگاری دوست داره که خودشم دست به جیب باشه و تبلیغات زیادی در پیج منتشر می کند. این معرفی ها در کمال تعجب هر چیزی که فکرش را کنید هست و قطعا ایشون هزینه زیادی را هم بابت این تبلیغات دریافت می کند.

ستاره معصومی

اختلاف سنی جنجالی شد؟!

ستاره معصومی با وجد اختلاف سنی که با مهدی قائدی دارد اما ارتباط خوبی با او دارد و ظاهرا همدیگر را به خوبی درک می کنند. تا به حال هیچ اختلف و جنجالی از رابطه این دو شنیده نشده و گرچه که هر دو اهل حاشیه های خفن هستند اما در کنار هم زندگی خوبی دارند.

ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شایعه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

ستاره معصومی و مهدی قائدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زن قایدی الان عکسای قبل از عملشو خودشم قبول نمیکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی