|

وقتی "بهاره رهنما" یه سورپرایز خفن میشه؛ خانم با دست و پا مدل اکستنشن شد

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما همانطور که گفته بود تا اخر این ماه تولد بازیاش تموم شدنی نیست اینار هم توسط سال آرایشی سورپرایز شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما بازیگر بانمک قدیم و چهره فوق العاده پرحاشیه این روزهاست که هر روز موردی برای ابراز وجود دارد. وی البته طرفداران خود را هم دارد و نزدیک به 5 میلیون کاربر دنبال کننده او هستند و به تازگی هم نظراتی مثبت و قربون صدقه برای خانم بازیگر می گذارند!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما یک زن آذر ماهی است که البته چند هفته ای از تولدش گذشته اما از قبل زادروزش تا آخر ماه همچنان برای خانم بازیگر در حال تولد گرفتن هستند. بهاره رهنما در بیزینس و کارهای مختلفی مشغول فعالیت است و غالبا با افراد زیادی هم در ارتباط می باشد که برایشان سودآور است به همین دلیل چه بهانه ای بهتر از تولد گرفتن برای خانم بازیگر!

وی به تازگی هم همراه با مادرش خانم پروین قائم مقامی به سالن اکستنشن مژه رفته بودند که همان دم در برای بار چندم سورپرایز شدن. در ادامه ویدیوی آن را مشاهده می کنید که بهاره رهنما با یه کلاه بانمک و خوشگل اومد.

بهاره رهنما را می توان یکی از زنان فعال ایرانی دانست که هوش خوبی هم دارد. او دقیقا از همان راهی که باید برای درآمد نجومی وارد میشد، شد. خیلی ها بهش فحش و الفاظ رکیکی رو نسبت دادند که البته این هم جزوی از راه خانم بازیگر بود تا به هر قیمتی خود را بر سر زبان ها بی اندازد که انداخت!

ابتدا با ازدواج با امیرخسرو عباسی که یک ازدواج دو سر برد بود وارد عمل شد بعد هم با انتشار تصاویر ناجور و خصوصی همراه با همسرش حاشیه سازی کرد حالا هم که دیگر کسی نیست که او را نشناسد.

رهنما شعاری به نام "زنان مستقل شاد" دارد که خانم های کارآفرین و خانه دار رو به مستقل شدن دعوت می کند که الحق هم خودش حالا حتی از شوهرش هم مستقل تر شده حالا به هر نحو!

وی روزانه تبلیغات بسیار زیادی در اینستاگرامش می گذارد و در ازای هر یک استوری مبلغی هنگفت دریافت می کند. دیگه حالا شما فرض کنید برای چنین تبلیغات حضوری چقدر میگیره!

بهاره رهنما

وقتی بهاره خانمِ با دست و پا دائم داره به خودش میرسه

جالب است بدانید بهاره رهنما خودش کلینیک زیبایی دارد و تمام عمل های خود را در کلینیک خودش انجام می دهد. وی به تازگی هم گویا عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده و چربی پشت پلک و چین و چروک هاشم گرفته! این در صورتی است که خانم بازیگر تا قبل از ازدواج با حاجی گفته بود اعتقادی به عمل های زیبایی نداره و تنها با آب خوردن و حسادت نکردن همه چیز حله!

اما یکی از انتقادهایی که به این رفتار او می شود این است که از تبلیغ هیچ چیزی ترسی ندارد، یعنی از لیزینگ های خودرو و ساختمان گرفته تا مغازه های فروش غذای سگ و گربه را تبلیغ می کند و هیچ استاندارد خاصی ندارد (همانند چهره های مشهور ایرانی مثل نوید محمدزاده و سیروان خسروی که فقط با برندهای مشهور کار می کنند)

بهاره رهنما

وقت بهاره حتی مدلم میشه!

اما از آنجایی که این بازیگر زن در هرررکاری سرک کشیده و دستی برده، به تازگی هم تصاویری از وی برای مدل میکاپ دیده شدن منتشر شده است که به قول کاربران هیچ جوره از رو نمیره! 

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ازایران برو

  • زیبا خانوم ارسالی در

    والکی خوش بودن مثل بهاره جون ...

  • بی نام و نشان ارسالی در

    بسیااااار چندش ، حال به هم زن و عقده ایه .
    هیچ وقتتتتتت هم بانمک نبوده ....
    نمونه ی بارز یک انسان از خودراضی و خودشیفته ست .
    واقعاً چرا اخبار رو با همچین افرادی پر می کنید و ....... ؟؟؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها