|

"ریحانه خانم" ترکیه رو هم آباد کرد، حالا مقصد بعدی؛ راه درآمد زشت پارسا!

ریحانه پارسا بعد از دو سال زندگی در ترکیه مجبور شد این کشور را ترک کند. اما مقصد احتمالی ریحانه پارسا کجاست؟

لینک کوتاه کپی شد
9

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی و شاخ اینستاگرام فعلی که بعد از مهاجرت به ترکیه حواشی زیادی ایجاد کرده بود و کاملا در منجلاب فساد غرق شده است در یک اقدام قابل پیش بینی از ترکیه رفت. البته اینکه ریحانه پارسا از ترکیه به کجا رفته هنوز مشخص نیست و برخی می پگویند ریحانه هم به مانند پویان مختاری و دنیا جهانبخت به انگلیس رفته و برخی دیگر با این استدلال که ریحانه پول زندگی در لندن را ندارد از اوکراین به عنوان مقصد احتمالی ریحانه پارسا نام می برند.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا 23 ساله حدود 2 سال پیش و در حالی که در ایران کاملا جا افتاده بود و سیل فیلمانه و پیشنهادات سینمایی به سمتش روانه می شد تصمیم به مهاجرت گرفت و از ایران رفت. ریحانه در ترکیه کارهای عجیب و غریب زیادی انجام داد از مصاحبه و گفتگو با مسیح علینژاد خبرنگار ضد انقلاب گرفته تا دوستی و همکاری با سایت های شرط بندی و قمار و البته کشف حجاب و انتشار تصاویر برهنه و منشوری، به واقع ریحانه در ترکیه همه پل های پشت سرش را خراب کرد و بعد از مدتی هم از چشم ها افتاد و اطرافیانش هم در ترکیه یک به یک او را ترک کردند و کار به جای رسید که ریحانه در ترکیه تنها و افسرده شد.

reyparsa.diva_1639684760

ریحانه پارسا که در ایران فقط برای دو ساعت حضور در یک برنامه اینترنتی 100 میلیون تومان دستمزد می گرفت در ترکیه از لحاظ مالی هم با مشکل روبرو شد و چندی پیش در توئیتر اعلام کرد که دیگر هیچ پولی ندارد و مجبور شده لپ تاپ و گوشی موبایل خود را بفروشد.

divanebycassowary_1639318606

ریحانه پارسا شاکی از گشت ارشادی ها!

گشت ارشاد سه آخرین حضور و کار ریحانه پارسا در ایران بود که این روزها در سینما های کشور در حال اکران است و اتفاقاً خوب هم می فروشد. فروشی که انگار ریحانه خانم پارسا خیلی از آن راضی نیست و به آن حسادت می کند. چرا که ریحانه چندی پیش استوری منتشر کرد و از عوامل گشت ارشاد سه علی الخصوص تهیه کننده اش محمد شایسته انتقاد کرد و نوشت: اون فیلیمی که همه جا از فروش بالاش صحبته و هنوز دستمزد قرارداد منو نداده من توقعی از سود فروش ندارم ...یک درصد اگه به خاطر حضور من دارید می رید فیلم رو ببینید بدونید که هیچی از اون فیلم به من نمی رسه...حتی حق خودم...بعد این آقا (محمد شایسته) داره پو پارو می کنه....

divanebycassowary_2722539632215554577_47818157715

اما چه شد که ریحانه به تهِ خط رسید؟

شاید از خودتون بپرسید که چرا کار ریحانه پارسا به اینجا رسید؟ آخه ریحانه الان با اون ریحانه ای که تو ایران بود زمین تا آسمون فرق کرده به قدری بلاتکلیف که دیگه خودش هم نمی دونه چی میخواد اون یه روز پشیمون و گریانِ روزی هم خندان و شاد البته که پشت پرده خنده هاش هم غمی نهفته است غم و اندوه ریحانه اونقدر زیاد که وقتی شایعه مرگش مطرح شد خیلی ها احتمال دادن که خودکشی کرده.

اینکه چرا ریحانه به این روز افتاده احتمالا به خاطر یه مقایسه غلط بوده او وقتی که مهاجرت کرد فکر میکرد میتونه پا جای پای گلشیفته بزاره اما تفاوت ریحانه خانوم پارسا با گلشیفته این که ریحانه با یه سریال به یکباره گل کرد و معروف شد اما گلشیفته بازیگری است که پله پله پیشرفت کرد و تبدیل به یک چهره مطرح در دنیای بازیگری شد. گلشیفته وقتی مهاجرت کرد فیلم فاخری مثل میم مثل مادر توی کارنامه کاریش بود با کارگردان معروفی مثل اصغر فرهادی و داریوش مهرجویی کار کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کچل کردی خوب شدی

  • سلمان ذوالعلی ارسالی در

    خدامرگش بده سرش چراماشین میکنه چقدرزشت شده

  • محمد ارسالی در

    خوب بذار ابادکنه بتوچه ربطی داره.خوشبحال ترکیه ایها ک دارن حالش رومیبرن.

  • فریبا ارسالی در

    آقاتوروخدایکی،جلوریحانه،پارساروبگیره،دیگه داره

  • 😐😐 ارسالی در

    چقدر خنگین وقتی میگه چشمام رو باز کردم یعنی داشته خواب می دیده😐😐

  • غفار ارسالی در

    ریحانه ازخیلی هابهتره ازهمه دخترای بلاتکلیف ایرانی که ته شرقی نه غربی هستن وگاوهستن بهتره
    ربحانه ریحانه حمایتت میکنیم

  • پرویز ارسالی در

    آقا عمر کوتاهه. ریحانه داره زندگی می‌کنه و لذت میبرم. حتی به غلط. چکار دارین با دختره بیچاره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها