|

ورژن کریسمسی "ریحانه پارسا" گوش الاغی و کله کچل؛ دوست پسرشم کِرِ خودشه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا در اینستاگرام خود عکس و ویدیویی به سبک شیطان پرستان منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
9

ریحانه پارسا که این روزها اسمش به بهانه اکران گشت ارشاد 3 دوباره سرزبان ها افتاد. البته بعد از چند روز اکران سکانس های حضور ریحانه در گشت ارشاد حذف شد و حالا حتی نامی هم از ریحانه پارسا در تیتراژ و هیچ کجای فیلم نیست.

به گزارش «شایانیوز» گشت ارشاد آخرین حضور ریحانه پارسا در ایران سینما و تلویزیون ایران بود او بعد از حضور در این فیلم به ترکیه مهاجرت کرد و یک دنیا حاشیه برای خود به وجود آورد.

این حواشی ریحانه را دچار دگرگونی کرد و این تغییرات در ظاهر خانم بازیگر هم هویدا شد. ریحانه در این مدل چندین بار چهره عوض کرد و حالا در جدیدترین قیافه ای که برای خودش ساخته موهای از ته تراشیده اش را بلوند کرد و خود را به شکل شیطان پرستان درآود.

reyhaneparssaa_1636552381

ریحانه در ترکیه تند تند عاشق میشه؟

ریحانه پارسا از وقتی که به ترکیه رفت اسمش در کنار چندین نفر آمد از امیر تتلو پویان مختاری گرفته تا این اواخر که پست و استوری هایی از پسری به نام اشکان مستی می گذراد که عکاس می باشد اما ظاهرا تنها رابطه کاری با ریحانه ندارد و خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید به هم نزدیک هستند.

reyhaneparssaa_1638108422

divanebycassowary_1638203982

ریحانه پارسا چرا اینقدر دروغ می گوید؟

ریحانه پارسا مدتی پیش به یکباره عکسی عریان از خود منتشر کرد و بعد از این عکس استوری عجیبی را منتشر کرد. او به نوعی از مردم خداحافظی کرد نوشت: این شاید آخرین تصویر من باشد...

خیلی ها تصور کردند پست خداحافظی ریحانه پارسا جدی است و او دیگر قصد فعالیت در اینستاگرام را ندارد اما مگر ریحانه می تواند از اینستا رود؟ او اصلا به جز اینستاگرام راه درآمدی دیگر هم دارد؟

پس ریحانه بعد از یکی دو روز دوباره به اینستاگرام برگشت و خیلی جدی پست و استوری منشتر کرد و در این بین هراز گاهی هم تبلیغ گذاشت و اصلا انگار نه انگار!

ریحانه+پارسا

ریحانه پارسا مریض است خیلی جدی اش نگیرید!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

parsadivaaa_1631564129

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نسترن ارسالی در

    روانی

  • خدا ارسالی در

    روانیه

  • تنها ارسالی در

    خاک توسرهمچین دخترایی

  • ناشناس ارسالی در

    مگه سقط نشده

  • محمد ارسالی در

    خدا شفاش بده

  • جواد ارسالی در

    جان هرکی دوست دارین عکس این عجوبه اینقدرچاپ نکنید،هروقت اومدم گوگل عکسشودیدم،دیگه حالم بهم میخوره ازگوگل

  • ناشناس ارسالی در

    شیطان پرست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفا اسم ریحانه پارسارانیاریدحالم بهم میخوره

  • ناشناس ارسالی در

    حالم از ریحانه پارسا بهم میخوره
    خاک تو سرش

  • خااااااااااااااااااککککککککک تو اوننن سر کچلت ارسالی در

    واقعا که

  • ناشناس ارسالی در

    عالی خوش به حالش

  • ناشناس ارسالی در

    چرا همه بازیگران اینجوری شدن فکنم آخرزمان رسیده

  • لیلا ارسالی در

    حالم از چنین آدمهایی بهم میخوره حیف اسم ایران رو چنین اشخاصی هست

  • ناشناس ارسالی در

    شما

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها