|

دلبری "بهاره خانوم" با اندام تَرکه ای و استایلی خانومانه؛ شیک پوش و باوقار!

bahareh kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار بازیگر خوشگل ایرانی است که مثل همیشه در میان بازیگران خوشتیپ حاظر شد و اکران فیلم گربه سیاه را با استایلی ساده و شیک آمد.

لینک کوتاه کپی شد
3

بهاره کیان افشار از هنرمندان با شخصیت و خوشگل ایرانی می باشد که با وجود چهره نچرالش اما بسیار جذاب و ظریف است. این بازیگر جوان در فیلم "گربه سیاه" حضور دارد که بالاخره پس از دو سال اکران شد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره کیان افشار در اولین کار خو با سریال پر بیننده "کلاه پهلوی" جلوی دوربین رفت و بازی جذاب او توجه سینماگران را به خود جلب کرد. وی از هنرمندان بی حاشیه تلویزیون است که طرفداران زیادی هم دارد. بهاره کیان افشار از فعالین اینستاگرام می باشد که بیش از 2 میلیون فالوور دارد و اغلب پست و استوری هایش یا از موارد سینمایی است یا تصاویر خوشگل خودش و موارد الکی همچون خانم بهنوش بختیاری منتشر نمی کند.

بهاره کیان افشار به تازگی در اکران فیلم "گربه سیاه" با تیپ و استایلی خانومانه و شیک آمد که در ادامه تصاویر او را مشاهده می کنید.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

بهاره کیان افشار

او در فیلم «رویای سهراب» که مربوط می‌شود به زندگی و زمانه سهراب سپهری، شاعر و نقاش بلند آوازه اهل کاشان، هم به ایفای نقش پرداخته است.

بهاره کیان افشار

شغل دوم بهاره کیان افشار چیست؟

بهاره کیان افشار بر این عقیده است که در کنار کار بازیگری باد شغل دیگر هم برای درآمد وجود داشته باشد.

وی در پیش تر در یک گفتگویی درباره شغل دوم اش گفته بود: کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری و تئاتر است.

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما  انگیزه‌ ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برم.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرستو ارسالی در

    خیلی خوشکلی😍

  • نگر ارسالی در

    عشقی به مولا

  • بنفشه ارسالی در

    خیلی نازه دوسش دارم 😍

  • بی نام ارسالی در

    خیللللللی نازه

  • ناشناس ارسالی در

    احسنت

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خیلی خیلی خوشکل 💞💖💖👏👏👏👏👏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها