|

استایل شیک و مایه داریه "بهاره کیان افشار" با یه بوت بلند؛ ژستش چه خوبه!

bahareh kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی می باشد که با توجه به تیپ هایی که می زند معلوم است علاقه فراوانی به پوشیدن بوت های بلند دارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

بهاره کیان افشار بازیگر جذاب و خوشگل ایرانی است که برای اولن بار در سریال "کلاه پهلوی" معروف شد. بهاره کیان افشار در ان سریال درمیان ستارگان ریز و درشت آنقدر خوب ایفای نقش کرد که خیلی زود سینماگران او را شناختند. بهاره کیان افشار آثار زیادی درکارنامه کاری خود دارد و بازیگر است که اگر در فیلم و یا سریالی حضور داشته باشد پر بیننده می شود. 

به گزارش«شایانیوز» این طور که معلوم است بهاره خانم از هنرمندان نچرال و طبیعی سینما باشد که عموما هم حاشیه خاصی ندارد و البته علاقه ای هم به داف شدن مثل خانم بهنوش بختیاری ندارد!

از این ها که بگذریم بهاره کیان افشار در اینستاگرام تصاویر زیادی از خود منتشر کرده و تقریبا وسط را گرفته. نه مثل برخی خانم های بازیگر فقط عکس های پلنگ و شاخش را گذاشته و نه مثل برخی دیگر تنها آثار سینمایی و ازین جور چیز ها را. در ادامه تصویر جذابی که با تیپ زمستانه از خود منتشر کرد مشاهده می کنید.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

شغل دوم بهاره کیان افشار چیست؟

بهاره کیان افشار بر این عقیده است که در کنار کار بازیگری باد شغل دیگر هم برای درآمد وجود داشته باشد.

وی در پیش تر در یک گفتگویی درباره شغل دوم اش گفته بود: کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری و تئاتر است.

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما  انگیزه‌ ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برم.

بهاره کیان افشار

جریان انتخاب بهاره کیان افشار جزو زیبا ترین زنان مسلمان!

مدتی قبل بهاره کیان افشار به عنوان یکی از زیبا ترین زنان مسلمان جهان انتخاب شد. سایت سرگرمی FillGap به روال مرسوم بسیاری از سایت های این چنینی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان منتشر کرده است که بهاره کیان افشار رتبه هفتم این لیست را ازان خود کرده است.

بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار:

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

بهاره کیان افشار

کیان افشار بخاطر سختی زندگی اش با خیریه همکاری کرد

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

 بهاره کیان افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Maryam ارسالی در

    زیبا و بی حاشیه به این میگن هنرمند 😊

  • پرنیا حسین پور ارسالی در

    عاشقتم بهاره کیان افشار دوست دارم خیلی زیاد هیچ کس تورو مثل من دوست نداره گالریم پر شده از عکس های تو ومیدونم اردیبهشتی هستی تو بهترین بازیگر دنیا هستی من پرنیان حسین پور هستم ۱۱سالمه عاشقتم بهاره کیان افشار ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها