|

"مریم معصومی" ناز و با کلاس با عینکی خفن؛ مایه داریه دیگه! +عکس

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خوشگل ایرانی است که اینبار با چهره ای ساده اما عینکی خفن عکس گرفت و با انتشار آن اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مریم معصومی بازیگر جوان و خوش استایل ایرانی است که در دنیای سینما و تلویزیون آنقدر ها پرکار نیست اما با بازی در سریال «سه دنگ سه دنگ» توانست خود را به مردم معرفی کند و به شهرت خوبی برسد.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی بازیگری آرام و کم حاشیه است اما گاهی نوع پوشش های نامتعارفش باعث حرف و حدیث هایی می شود اما در کل هواداران زیادی دارد بیشترشان به خاطر همین استایل های قرتی اش دوستش دارند تا بازی و هنرش!

و از فعالین اینستاگرام است و فیلم و عکس های بسیاری از خود منتشر می ند که همیشه هم آراسته و خوشگل است. به تازگی نیز خانم بازیگر عکسی ساده اما جذاب پست کرد که در آن عینک خفنش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مریم معصومی

مایه داری و افراط بیش از حد در سگ دوستی!

مریم معصومی از تصاویری که منتشر می کن معلوم است وضع مالی خوبی دارد و پولدار است. البته او علاقه ای به ازدواج و بچه دار شدن ندارد اما حیوانات به خصوص سگ ها را خیلی دوست دارد.

مریم خانم خود نیز سگی به نام «سیمبا معصومی» دارد که برایش شناسنامه هم گرفته و فامیلی خودش را بر روی سگ گذاشته! ناگفته نماند اقا سیمبا پیج اینستاگرامی هم دارد و از بچه برای صاحبش نزدیک تر است.

مریم معصومی

وی از هنرمندان خوش پوش و خوشگل تلویزیون است که ظاهرا علاقه زیادی هم به کَندن لباس و روسری دارد. البته این موضوع تنها در مورد این خانم بازیگر نیست و چند سالی می شود که بد حجابی در میان بازیگران رایج و راحت شده است. ظاهرا این گونه استایل ها هر چه درونش بی حیایی بیشتر باشد با کلاس تر است!

مریم معصومی هم از این امر مستثنا نیست و عکس هایش حتی گاهی به سمت حرکات اروتیک هم می رود.

مریم معصومی

اما بازیگران افرادی هستند که مردم همیشه در فیلم و سریال ها آن ها را می شناسند و وقتی که به پیج های اینستاییشون میزنند تازه توجه شخصیت اصلی آن ها می شوند. مریم معصومی هم کی از همین عزیزان است همیشه نقش هایی مثبت داشته اما در واقعیت 180 درجه متفاوت است. 

وی مدتی پیش تصویری از خود در باشگاه منتشر کرد که با لباسی تنگ نشسته است البته در باشگاه خانم ها با لباس هایی راحت و جذب هستند اما انتشار این نوع لباس آن هم برای هنرمندان در فضای مجازی کمی نادرست می باشد.

مریم معصومی

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی در کنار پدرش
مریم معصومی در کنار پدرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آذر و امیر و ابراهیم ارسالی در

    ⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦ಠ∀ಠ⁩⁦(ಠ_ಠ)>⌐■-■⁩⁦(ノಠ益ಠ)ノ⁩

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها