|

"مریم معصومی" اومد نظر بده خراب کرد؛ خانوما اگه بخوان شوهر زیاده!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جوان و شناخته شده ایرانی است که این بار با نظراتش درباره شوهر کردن سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم معصومی بازیگر جذاب و نام آشنای ایرانی است که با ایفای نقش در سریال پربیننده «سه دنگ سه دنگ» به شهرت رسید. مریم معصومی گهگاهی با انتشار عکس های نامتعارف و حجاب نیمه باعث حواشی و سوژه می شود.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی در حال حاضر مشغول ایفای نقش در تئاتر است و فیلم و سریالی که جدید باشد و در حال پخش، ندارد. وی عکس و فیلم های زیادی از خود منتشر می کند و علاقه بسیاری هم به سگ و گربه نیز دارد. مریم معصومی در کل دارای چهره ای زیبا و نچرال است که در صفحه شخصی اینستاگرامش محبوب دل کاربران است.

مریم بیش از یک میلیون فالوور دارد و به تازگی هم استوری هایی از پشت صحنه تمرین تئاتش منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

مریم معصومی: شوهر زیاده!

مریم معصومی در برنامه ای که حضور داشت به همراه چند بازیگر زن دیگر عنوان کرد که شوهر زیاده و این گفته او سوژه رسانه ها و خانم ها شد. حالا دوباره درباره این صحبتش توضیحاتی را ارائه داده است که باز سوژه شده و بهتر بود به قول مهران مدیری توضیح بیشتری نمی داد.

مریم معصومی هروقت درباره ازدواج صحبت می کند حاشیه ساز می شود. برای مثال او یکبار درباره ازدواج کردن در سن پایین توضیحاتی را ارائه داد که خودش یکبار می خواسته این اشتباه را دچار شود و با هوشیاری خانواده اش جلوی اینکار گرفته شد و خب این باعث واکنش دخترهایی شد که دوست داشتند در سن پایین ازدواج کنند.

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کککککک ارسالی در

    از کی تا حالا دماغ عملیا رو میگن نچرال؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها