|

"مریم معصومی" در حال تست کرونا؛ خانم بازیگر از مخالفین واکسنه؟!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی در جدید ترین پست خود از تست کرونایش نیز خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم معصومی بازیگر جذاب و نام آشنای ایرانی است که با ایفای نقش در سریال پربیننده «سه دنگ سه دنگ» به شهرت رسید. مریم معصومی گهگاهی با انتشار عکس های نامتعارف و حجاب نیمه باعث حواشی و سوژه می شود.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی در مجموع شخصیتی آرام و به دور از دردسر دارد. وی از فعالین اینستاگرام است که تا به الان 868 پست منتشر کرده است و 1.2 میلیون دنبال کننده نیز دارد. ظاهرا بازیگران در فضای مجازی مسابقه گذاشته اند زیرا هر کدام دارای پیج هایی شلوغ هستند. از این ها که بگذریم مریم معصومی گفته بود واکسن تزریق نکرده و به تازگی هم با انتشار تصویر خود در آزمایشگاه نوشت:

همش در حال تست PCR

جواب حتما که منفیه، اما

اجباری ست برای

انجام خیلی از کارها ،

من خوبم، شما هم خوب باشید

مریم معصومی

مریم معصومی علاقه زیادی به حیوانات به خصوص سگ خانگی خود دارد و در جدید ترین اقدام خود نیز برای سگش که او را آقای سیمبا مینامد، شناسنامه نیز گرفته است.

رونمایی مریم معصومی از شناسنامه آقای سیمبا آنچنان بی حاشیه هم نبوده و کاربران زیادی از او انتقاد کرده اند. یکی از دلایل اصلی انتقاد مردم از رفتارهای مریم معصومی با سگش مخالفت او با ازدواج و تشکیل خانواده و از طرف دیگر حمایتش از نگهداری سگ و رسیدگی از او مانند بچه انسان است (افراط در علاقه به حیوانات همیشه باعث وجود حاشیه هایی می شود)

مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها