|

"لیلا بلوکات" قرتی تر از همیشه در افتتاحیه؛ چه "عینک و پافر" خوشگلی!

fariba naderi shayanews

لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی است که تصاویری جذاب و دیدنی با استایل زمستانه از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا بلوکات بازیگر زن مطرح ایرانی است که به تازگی هم در سریال «از سرنوشت» ایفای نقش کرده بود. لیلا بلوکات اغلب اهل انتشار عکس های پر زرق و برق است و از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی می باشد.

به گزارش«شایانیوز» لیلا بلوکات در اینستاگرام بیش از 2 میلیون فالوور دارد اما در کل از حواشی کمی برخوردار است. وی از بازیگرانی می باشد که نه تنها در مجازی بلکه در انواع ورزش و فعالیت های اجتماعی هم پر کار است. لیلا بلوکات به تازگی با حضور در افتتاحیه سالن که هنرمندان دیگر هم بودند تصاویری منتشر کرد. خانم بازیگر در این عکس ها موهایش چتری کوتاه است و با تیپ زمستانه اش بسیار جوان تر و جذاب تر شده.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلا می باشد و در کل دستش در کار خیر است و مشخص است که وضعیت مالی خوبی هم دارد. لیلا بلوکات از معدود بازیگرانی بود که بعد از آزادی حمیدصفت از زندان به دیدار او رفت.

لیلا بلوکات

این بازیگر زن مدتی پیش در یک مصاحبه نسبت به اطرافیانش ابراز ناراحتی کرده بود. وی می گوید از اینکه مردم، دوتان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک ناشته باشد و حتی بواهد جلودار او از این انجام کار خیر هم بشود.

خیلی از بازیگران همچون بهاره رهنما تنها به فکر پول رو پول گذاشتن خود هستند و با وجود شهرت و درآمد بالا اما خبر زیادی از کمک کردنشان به گوش نمیرسد.

لیلا بلوکات

زندگی شخصی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در

    خیلی دوست دارم ان شاءالله همیشه موفق باشی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوشکله عاشقشم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط عینکش جذاب است😍




    وگرنه هیچ جذابیته خاصی نداره😒😒😒😒😒😒😒

  • ناشناس ارسالی در

    نه تنها زیبا نشد بلکه خیلی هم بیریخت وزشت مثل ......حیف ...

  • علی ارسالی در

    اصولا آدم نچسب و تو دل نرویی هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها