|

خواهر "لیلا بلوکات" از خودش لیلا بلوکات تره؛ شباهتی عجیب و جالب!

leila bolukat shayanews

تصاویری از خواهر لیلا بلوکات منتشر شده که شباهت زیاد آن ها به هم باعث تعجب و صحبت در میان کاربران فضای مجازی شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا بلوکات بازیگر شناخته شده و معروفی است که بیشتر او را در تلویزیون می بینیم تا سینما. بلوکات با بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش نفرتیتی شهرت پیدا کرد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر از فعالان اینستاگرام است اما مدتی می شود که خبری از او نیست و کم رنگ شده است. لیلا بلوکات بسیار اهل تفریح و ورزش می باشد و سوارکاری و اسکی را هم دنبال می کند. بلوکات از بازیگران خانم کم حاشیه سینماست که علاقه ای به حرف و حدیث ندارد. وی دو خواهر به نام های میترا و روشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات درشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با بازی در سریال جذاب «یوسف پیامبر»  بسیار معروف و دیده شد اما بلوکات در گفتگویی با ابراز نارضایتی گفت: در آغاز امر قرار بود من نقش زلیخا را بازی کنم اما بنا به دلایلی نقش به کتایون ریاحی سپرده شد. حالا لیلا بلوکات با پس از گذشت چندین سال با انتشار عکسی از خود در نقش نفرتیتی از خاطرات یاد کرد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در پاسخ به علی ضیا درباره غیبت چندین ساله اش از تلویزیون این گونه پاسخ داد:« بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر بنا به دلایلی از حضور در این مجموعه پشیمان شدم و بدتر آن که از نظر مالی هم بسیار متضرر شدم چرا که سرمایه گذاران این سریال پولم را خوردند.

بلوکات در ادامه در پاسخ به شایعات زلیخا شدنش گفت: این موضوع شایعه نیست و خودم اعلام کرده بودم. خداوند آقای سلحشور را بیامرزد آن زمان ۱۵۰۰ نفر تست دادند و من از بین آنها برای زلیخا انتخاب شدم. آن موقع صحبت خانم ریاحی نبود که الحق آن نقش حق ایشان بود و خیلی خوب بازی کردند. در ابتدا قرار شد جوانی های زلیخا را من بازی کنم و از آنجایی که صورت من برای گریم پیری جواب نمی داد خانم آهو خردمند نقش پیری زلیخا را بازی کند. اما من یک تصادف بد داشتم و گروه به این نتیجه رسیدند بازیگری را بیاورند که قابلیت پیر شدن و جوان شدن همزمان را داشته باشد و خانم ریاحی آمد. ایشان هم که «یوسف پیامبر» آخرین کارشان بود و خیلی خوب ظاهر شدند. خانم ریاحی همچنان می توانند بدرخشند.

کتایون ریاحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمدی ارسالی در

    لامصب پول اگه باشه مهران غفوریان هم میشه تام کروز ، گرچه خیلی از تام کروز بانمک تر و عالی تره

  • بهار ارسالی در

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • هویار ارسالی در

    چقدر شبیه همن جلل الخالق😍

  • اوف ارسالی در

    دوتاش دافن

  • سلدا ارسالی در

    قبلناخیلی شبیه نبودن ولی به لطف بوتاکس وژلو عمل جراحی شبیه شدن

  • یکتا ارسالی در

    لیلا یلوکات کدومه ؟؟؟؟؟اینا خیلییییییی شبیهن

  • اس اسی ارسالی در

    ماشاالله خیلی شبیه اصلا نفهمیدم کدوم لیلا بلوکاته

  • ناشناس ارسالی در

    ماشاالله خیلی شبیه هستن اصلا نفهمیدم کدوم لیلا بلوکات هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها