|

"لیلا بلوکات" بعد از کلی غیبت با عکسی عجیب از دل و عشق و عقل نوشت!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی فعالیت زیادی در اینستاگرام داشت اما به یکباره مدتی طولانی غیب شد، حالا به تازگی تصویری از خود منتشر کرد است

لینک کوتاه کپی شد

لیلا بلوکات بازیگر معروف و شناخته شده ایرانی است که با بازی در سریال محبوب «یوسف پیامبر» به شهرت رسید. بلوکات از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام است اما چند وقتی میشد که خبری از خانم بازیگر نبود.

به گزارش«شایانیوز» لیلا بلوکات بسیار اهل خوشگذرانی و دور دور است. او همچنین ورزش و اسکی و سوارکاری را بسیار دوست درد و دنبال می کند. بلوکات بیش از 2 میلیون فالوور دارد و اکثرا هم با تصاویر لاکچری اینستاگرامش را بروزرسانی می کرد اما اینبار خانم بازیگر عکسی پریشان حال با لباس و ماسکی مشکی منتشر کرد و از دل و عشق و عقل نوشت.

ظاهرا لیلا بلوکات در چند روز اخیر روزهای خوبی را سپری نکرده است.

لیلا بلوکات

بلوکات در کپشن پستش نوشت:

نمی‌دانم کدام را راضی کنم

دلی که میخواهد عاشق باشد.

یا

عقلی که میخواهد عاقل باشد!

من، لای کتاب زندگی مانده‌ام؛

لای فصلی بدخط و تلخ

به نام تحمل ...

کاش آدمی می‌توانست

دلش را به صندوق امانات بسپارد،

و با اولین قطار به تعطیلات برود.

لیلا بلوکات در خیریه مهر لیلا

لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلا است و چند سالی است که با تاسیس این خیریه با کمک خیرین برای سلامت کودکان بیمار با ناتوانی جسمی فعالیت میکند و هرساله مراسمی با حضور چهره های سرشناس سینما و تلویزیون برای کمک به این بچه ها برگزار میشود.

لیلا بلوکات

زندگی شخصی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است.

لیلا بلوکات و خواهرش
لیلا بلوکات و خواهرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها