|

دنیا خانم جهانبخت سوژه کم آورد مادرشو کشید وسط؛ عکس ناجور مامان خانوم!

donia jahanbakht shayaews

دنیا جهانبخت اینبار برای سوژه سازی و جلب توجه ها از تصاویر مادر داف تر از خودش استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
7

دنیا جهانبخت از چهره های بسیار پر حاشیه و البته پر درآمد در اینستاگرام می باشد که ابتدا با استفاده از نمایش اندام خود و به قول خودش مدلینگ توانست معروف شود. اما شهرت اصلی او از وقتی شروع شد که خانم سلبریتی قصد خودکشی برای ساسی خواننده ایرانی را داشت آن هم با روسری!

به گزارش«شایانیوز» دنیا جهانبخت از آن به بعد یاد گرفت که چگونه سر مردم را با فیلم ها و عاشقانه هایش گرم کند و از آن طرف درامدی میلیونی داشته باشد. دنیا خانم با همون حرکت توانست پیج خود را میلیونی کند و بعد از آن هم با ارتباط های کوتاه مدت با خواننده ها و افراد مشهور به یک شاخ اینستایی تبدیل شود.

دنیا جهانبخت حالا بیش از 13 میلیون دنبال کننده دارد و درآمد روزانه اش هم به 300 میلیون تومان رسیده است. وی به گفته خودش آذر ماه فرزندش آرتام به دنیا می آید اما با توجه به سابقه درخشان خانم شاخ کاربران به باردار بودنش هم شک دارند. 

دنیا جهانبخت چند روزی می شود که از تب و تاب و حواشی افتاده حالا با رونمایی از تصاویر مادرش قصد جلب توجه دارد. او با انتشار عکسی از مامان دافش تولد او را تبریک گفت.

Untitled

اولین کاری که دنیا خانم بعد از زایمان میکنه!

دنیا جهانبخت گاهی پرسش و پاسخ هایی در استوری هایش می گذارد. او در جدید ترین کوئسشن باکسی که گذاشت یکی از کاربران سوال کرد اولین کاری که بعد از زایمان انجام میدی چیه؟ 

دنیا خانم هم در جواب گفت رو شکمم می خوابم! 

اما از آن مهمتر با توجه به اینکه قبل تر از این گفته شد کاربران به حاملگی این سلبریتی شک دارند، یکی از آن ها خواست تا دنیا در همان حالت دوربین را به سمت شکم خود ببرد.

اما با توجه به اینکه خواننده مرد آمریکایی "لیل ناز اکس" چندی پیش با پروتز شکمش خود را به حاملگی زده بود حالا دنبال کنندگان دنیا هم همچین فکری می کنند و ظاهرا تا آقا آرتام به دنیا نیاد باور نمی کنند.

دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند.

دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انگار شکم بند داره غیرطبیعی بود🤔🤔

  • لاله ارسالی در

    سلام ،
    جسارتا اگر میتونین جمعش کنین این زنک و اگر هم نمیتونین انقدر وقت ارزشمند مارو تو صدر اخبار گوگل با خزعبلات این ضعیفه ی بی مصرف نگیرین ،هیچ علاقه ای به دنبال کردن یه شاخ هرزه ی مجازی ندارم

  • ناشناس ارسالی در

    مرده شور‌ ببرتش و مرده شور اونایی که اونو دنبال میکنن...

  • ی مادر🤍 ارسالی در

    منم ازش خوشم نمیاد
    ولی پشمکی چ معروف و پولدار شده😁

  • ناشناس ارسالی در

    سلبریدی های ایران نیازمبرم به یه سونامی فوری دارن که بیشتر از این تو ورطه لجن نیوفتن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها