|

تیپ دیده نشده "دنیا جهانبخت"؛ دنیا جلو گشت ارشاد چی می پوشید؟

donya jahanbakht shayanews

دنیا جهانبخت اخیرا عکسی با پوشش متفاوت از خودش زمانی که در ایران بود و طراحی جواهر می کرد منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
9

دنیا جهانبخت چهره پر حاشیه فضای مجازی است که با نمایش اندام خود و رابطه با افراد مشهور به خصوص خواننده ها معروف شد دنیا خانم هنر خاصی ندارد فقط با نمایش روزمرگی هایش روزانه 300 میلیون درآمد دارد. دنیا هر از گاهی برای اینکه بازدید صفحه اش بالا برود حاشیه های برای خودش درست می کند.

به گزارش«شایانیوز» انگار درآمد روزی 300 میلیون خانم شاخ اینستاگرامی را راضی نکرده او برای بعد از زایمانش برنامه دارد به گفته خودش پس از زایمان و برگشت شرایطش به حالت نرمال می خواهد برند آرایشی خودش را راه اندازی کند که اگر چنین چیزی را بتواند به واقعیت برساند قطعا به درآمدی چند برابر میرسد.

دنیا جهانبخت که به گفته خود با مهراد جم ازدواج کرده بودند، حالا خیلی وقت است که باردار شده و تلاش دارد تا نشان دهد واقعا حامله است و اینبار دروغی در کار نیست. مهراد مدتی قبل به طور ناگهانی دنیا را رها کرد و به ایران بازگشت. 

دنیا جهانبخت اخیرا عکسی با پوشش متفاوت از خودش منتشر کرده جهانبخت در این استوری نوشت: وای اینجا طراحی جواهرات میکردم و نمایشگاه طلا و جواهرات بود و غرفه داشت شرکتمون. او که چند سالی است خارج از کشور است ادامه داد: من از ۱۷ سالگیم رفتم سرکار و طراحی جواهرات میکردم با نرم افزار راینوو. متریکس. او در توضیح نوع پوشش نوشت: اونجا پر از گشت ارشاد بود موهامون نباید بیرون می بود.

1634247073_696_عکس-تیپ-و-پوشش-دنیا-جهانبخت-جلوی-گشت-ارشاد

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

شروع با فیسبوک

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد. او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

دنیا جهانبخت حالا در اینستاگرام بیش از 13 میلیون دنبال کننده دارد. وی به کاربران وعده داده پسرش آرتام 30 آذر ماه در روز تولد خودش به دنیا خواهد آمد. اما این که این گفته چقدر واقعیت داشته باشد مشخص نیست؛ شاید او هم مانند "لیل ناز اکس" پسر آمریکایی شکمی برآمده و دروغین داشته باشد!

donya_1602511183

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کیان ارسالی در

    خداروشکراین دلقکا هستن وگرنه چطوری سرگرم میشدن ملت

  • ناشناس ارسالی در

    روزی سیصد میلیون واییییی 😟😟😟😟

  • محمدجواد ارسالی در

    آره جون عمه خانمت

  • شازده ارسالی در

    وای خدا اینستاگرام نباشه درامد این قشر صفر میشه

  • ناشناس ارسالی در

    جذاب لعنتی😍😍

    • ناشناس ارسالی در

      توچقدر زشته قیافت که این واست جذابه

  • السا ارسالی در

    صورت دستکاری شده الانشو گذاشته رو عکس ۱۷ سالگی خدایا اینا ملت و خر گیر آوردن

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا ب هفده ساله ها نمیخوره صورت عکسش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها