|

"دنیا جهانبخت" هنوز پسرشو نیاورده تو فکره دختره؛ با لقاح مصنوعی حامله میشم!

donya jahanbakht shayaews

دنیا جهانبخت که این روز ها حال روحی خوبی ندارد در لایو دیشب گفت دلش می خواهد پسرش فوتبالیست شود چون خواننده ها بی معرفت هستند!

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت یک چهره بسیار پر حاشیه در فضای مجازی است که با نمایش اندام خود و رابطه با افراد مشهور به خصوص خواننده ها معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» دنیا جهانبخت که به گفته خود با مهراد جم ازدواج کرده بودند، حالا خیلی وقت است که باردار شده و تلاش دارد تا نشان دهد واقعا حامله است و اینبار دروغی درکار نیست. مهراد تقریبا یک ماه پیش به طور یهویی دنیا را رها کرد و به ایران بازگشت. 

از آن جایی که مهراد جم همانند دنیا سابقه خالی بندی و فیلم بازی کردن را نداشت خیلی سریع از میدان خارج شد اما دنیا جهانبخت همچنان در حال گول زدن کاربران و گرم کردن سرشان است. او روزانه پست و استوری هایی از خود و شکم برآمده اش انتشار می دهد و حتی تاریخ دقیق زایمانش را هم اعلام کرده است. جهانبخت به تازگی در لایوش با کاربران خود صحبت کرد.

دنیا جهانبخت

او در این لایو که بیش از 114 هزار بیننده داشت پاسخ کامنت های مردم را راجع به فرزندش آرتام و همسرش مهراد جم داد و حرف های عجیبی زد. دنیا با اشاره به اضافه وزن 6 کیلویی اش تاکید کرد که واقعا باردار است و علاقه دارد که پسرش آرتام فوتبالیست شود. این شاخ اینستاگرامش گفت به جای عکس گریه هایش این موضوع را منتشر کنند.

این دومین باری است که دنیا از خواننده ها ضربه روحی می خورد و به حالتی تیکه دار نسبت به مهراد جم گفت خواننده ها بی معرفت هستند اگر قرار است آرتام خواننده شود باید با معرفت باشد.

بارداری با لقاح مصنوعی

او همچنین گفت اگر روزی دلش دختر بخواهد از طریق لقاح مصنوعی این کار را می کند. دنیا جهانبخت از پاسخ برخی پرسش ها طفره رفت ولی تاکید داشت مهراد جم همسرش بچه را تنها گذاشته است.

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لاله ارسالی در

    بی حیا تو شکم سگ بچه باشد تو شکم تو دنیا بچه نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها