|

افزایش کیفیت دوربین گوشی سامسونگ و شیائومی / کیفیت عکسات افت کرده اینطوری صاف و صوفن

در این مطلب در خصوص افزایش کیفیت دوربین گوشی شیائومی و سامسونگ براتون صحبت کردیم که میتونید با انجام مرحله به مرحله ی اونها به این هدف برسید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه یه گوشی دستشون گرفتن و فرقی هم نمیکنه که بچه باشن یا بزرگ چرا که این وسیله ی الکترونیکی یه جوری رخنه کرده به زندگیه روزمره ی ما که حد و حساب نداره و البته که خیلی از کارهامون رو هم راه میندازه که خب در صورت نبودنش حتما لنگ میمونن یعنی این روزا شما اصلا نیازی به بیرون رفتن از خونه ندارید در صورتی که خرید لباس داشته باشید آنلاین، میوه و غذا آنلاین، خرید لوازم خونه آنلاین، خرید خود گوشی اونم آنلاین که در این بین کارتون هم میتونه آنلاین باشه و غیر حضوری که در این صورت دیگه بیخیال آدمای بیرون از خونه اما گفتیم کارتون آنلاین باشه مثلا فکر کنید که آنلاین شاپ داشته باشید و نیازمند تهیه عکس و کلیپ از محصولاتتون باشید باید گوشیتون کیفیت دوربینش خوب باشه ولی خب بعد از یه مدت هر فردی احساس میکنه که کیفیت گوشیش پایین اومده و به همین دلیل دنبال راه هایی برای افزایش کیفیت دوربین گوشی میگرده.

خب این امر بدیهی هست که کیفیت گوشی بعد از یه مدتی افت کنه که این میتونه دلایلی مختلفی داشته باشه مثلا بهم خوردن تنظیمات و یا خط و خش افتادن روی شیشه ی لنز و... که خب فکرش رو کنید اگر هیچ گوشی افت کیفیت نداشت دیگه کسی مگه گوشی نو میخرید و اینطوری هم خیلی از کمپانی ها ورشکسته میشدن بنابراین افت کیفیت در هر زمینه ای در گوشی یه امر بدیهیه چون این وسیله هم عمر مفید داره حالا ما هم در زمینه ی برگردوندن یه مقدار از کیفیت سابق گوشیتون میخواهیم درباره ی راه های افزایش کیفیت دوربین براتون صحبت کنیم که میتونید با یه سری از ترفندها عکس و کلیپ های بهتری رو ثبت و ضبط کنید بنابراین وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ دونستن راه های افزایش کیفیت دوربین گوشی.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

برای افزایش کیفیت دوربین رنگبندی صفحه نمایشتون رو روی حالت طبیعی بذارید

درسته که رنگ هایی که توی گوشی تولید میشه و میبینیم در بیشتر مواقع برامون جذابیت بیشتر و بالاتری دارن نسبت به رنگ های عادی و طبیعی اما این رنگ های تولیدی یه مقداری اشباع شده به نظر میرسن و بهتره که برای افزایش کیفیت دوربینتون رنگ صفحه نمایشتون رو یه حالت طبیعی برگردونید. برای این منظور هم کافیه که به قسمت تنظیمات گوشیتون مراجعه و از این قسمت روی تنظیمات مربوط به صفحه نمایش یا همون نمایشگر برید و بعد در این بخش رنگ بندی  به شکل طبیعی برگردونید.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

بری افزایش کیفیت دوربین بیخیال فوکوس دیجیتال بشید

درسته که زوم کردن روی سوژه ای که قصد عکس انداختن از اون رو دارید میتونه جذاب باشه چون بالاخره به نظر عکس دقیق تری میاد ولی پیشنهاد ما برای شما در صورتی که دوربینتون از زوم دیجیتال برخورداره اصلا از این ویژگیش استفاده نکنید حین عکس برداری چرا که این ویژگی باعث افت کیفیت عکس میشه و در نهایت شما یه عکس پیکسلی خواهید داشت که شاید اصلا به دلتون نشینه. به جای زوم کردن بهتره که یه مقدار به سوژه ی مد نظر برای عکس برداری نزیدک تر بشید و حتی بعد از این که عکس رو ثبت کردید میتونید اون رو ادیت کنید و یه سری از قسمت هایی رو که نمیخواهید کات کنید.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

برای افزایش کیفیت دوربین عکساتون رو با فرمت Raw ثبت کنید

شاید تا به حال اسم این فرمت رو نشنیده باشید باید بگیم که این فرمت بدون پردازش هست و در صورتی که میخواهید با گوشی حرفه ای عکس بندازید توصیه میکنیم که از این فرمت استفاده کنید. تصاویری که با این فرمت ثبت میکنید در برخی از مواقع ده الی دوازده برابر حجم بیشتر از فرمت JPEG دارند و اطلاعات دقیق تر و بیشتر در اون ها ذخیره شده و به همین علت ادیت کردن اون ها راحت تره و از انعطاف پذیریه بالاتری برخورداره. در صورتی که این فرمت رو توی تنظیمات گوشیه خودتون پیدا نکردید ناراحت نباشید که یه سری از اپلیکیشن ها وجود دارن که امکان عکس برداری با این فرمت رو ارائه میکنن و شما میتونید ازشون استفاده کنید.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

برای افزایش کیفیت دوربین میتونید از یه لنز جانبی استفاده کنید

مسلما یکی از بهترین راه هایی که با استفاده از اون میتونید کیفیت دوربین گوشی رو افزایش بدید اضافه کردن یه لنز حرفه ای و ثانویه به اون هستش؛ ما که نمیتونیم سخت افزار گوشیمون رو تغییر بدیم ولی یه سری از لوازم جانبی هستن که برای شما این امکان رو فراهم میکنن که باعث افزایش عملکرد گوشیتون و بالابردن لول اون میشن که لنزهای جانبی یکی از همین وسیله ها در قسمت بالا بردن کیفیت گوشیتون هستن. این رو هم اضافه کنیم که این مدل لنزها رزولوشن عکس های ثبت شده با دوربین شما رو افزایش نمیدن بلکه نقاط بهتری رو برای دید دوربین در اختیار میذارن.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی