|

بررسی پنچ گوشی موبایل اقتصادی؛ با پول کم به همه کارات برس!

در این مطلب به شما پنج گوشی به صرفه و اقتصادی را معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها تقریبا همه افراد از گوشی موبایل استفاده می کنند و کارهای روزمره خود را با آن انجام می دهند. از انجام کارهای بانکی گرفته تا گوش دادن به موسیقی و یا عکاسی از لحظه های خوش زندگی روزانه. نکته مهم در انتخاب گوشی این است که شما باید آن را با توجه به نیاز خودتان بخیرد و صرفا به دنبال خرید یک گوشی گران نروید. خیلی از افراد با گوشی خود کسب درآمد می کنند و نیاز دارند گوشی ویژگی های چند جانبه داشته باشد. از حجم بالای باطری تا دوربین عکاسی مناسب. مطمئن باشید پرداخت پول زیاد شما را به انتخاب دقیقی نخواهد رساند. با ما همراه شوید تا 5 گوشی اقتصادی بازار که کار شما را به خوبی را می اندازند را معرفی کنیم.

موبایل

گلکسی A04s

در محدوده قیمتی 3 تا 4 میلیون تومان موبای هایی از برندهای نوکیا، سامسونگ و شیائومی می توان یافت اما ارزش خرید گوشی گلکسی A04s سامسونگ بیشتر از همه است

گلکسی A04s ویژگی های زیادی دارد. از داشتن فینگر پرینت، تراشه‌ی Exynos 850 و دوربین 50 مگاپیکسلی که فوکوس خودکار تشخیص فاز دارد و دو دوربین 2 مگاپیکسلی. این گوشی طراحی مدرنی دارد. شرکت سامسونگ این گوشی را در چهار رنگ سفید، مشکی، برنز و سبز روانه بازار کرده است.

موبایل

ردمی 10

این گوشی اقتصادی نمایشگری 6.5 اینچی از نوع IPS‌ با رزولوشن FHD+ دارد و از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می ‌کند. از بهترین ویژگی های این گوشی میتوان به هلیو G88 و یک باتری 5000 میلی آمپر اشاره کرد. ردمی 10 2022 پنج دوربین دارد. دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و دیگری فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمق میدان 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی این گوشی به صرفه 8 مگاپیکسل است.

موبایل

وان پلاس نورد N100

Oneplus Nord N100 مانند بقیه گوشی های اقتصادی بدنه ی پلاستیکی دارد. متاسفانه قاب پشت گوشی اثر انگشت رو به خودش جذب می کنه ولی نه اونقدر زیاد! نکته عجیب در مورد این گوشی این هست که حسگر اثر انگشت در قاب پشتی قرار گرفته است اما خبر خوب اینه که سرعت خوبی داره. این گوشی اقتصادی دارای یه نمایشگر 6.52 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 و رفرش ریت 90 هرتزی است. حاشیه های صفحه نمایشگر در قسمت  پایین زیاده و شاید تو ذوق شما بزنه. نکته مثبت گوشی وان پلاس نورد N100 یه باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر هست که عملکرد شارژدهی بسیار خوبی داره.

موبایل

گلکسی A14 نسخه 64/4 گیگابایت

اگر به دنبال یک گوشی خوب و خوش قیمت که تولید برند معروفی هم باشه میگردید قطعا در خرید این مدل هیچ شکی نکنید. . گوشی A14 صفحه نمایش 6٫6 اینچی LCD دارد با وضوح تصویر 1080 در 2408 که کیفیت خوبی را پیش روی کاربران قرار می ‌دهد. این مدل با اندروید 13  راهی بازار شده است. تراشه این مدل مدیاتک Helio G80 است که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. ( در مدل‌‌های مختلف متفاوت است).

گوشی سامسونگ A14 سه دوربین در پشت دارد. دوربین اصلی با حسگر 50 مگاپیکسلی. دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین سلفی این مدل دارای حسگر 13 مگاپیکسل می باشد.

موبایل

ردمی نوت 10 پرو شیائومی

در ادامه مطلب شما ویژگی های یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار را می خوانید. خیلی سریع به برترین ویژگی های این مدل می پردازیم.

تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 732G، صفحه نمایشگر 6٫67 اینچی OLED با نرخ نوسازی شگفت انگیز 120 هرتز، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5٬000 با سرعت شارژر 33 وات. یکی دیگر از ویژگی های خاص این مدل که برای عاشقان عکاسی اهمیت دارد دوربین تله ‌فوتو ماکرو 5 مگاپیکسلی با امکان فوکوس دستی و خودکار می باشد. سیستم عامل پیش فرض این مدل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 است که درحال‌ حاضرامکان ارتقا به اندروید 13 و MIUI 14 را هم دارد.

موبایل

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی