|

سامسونگ

اولین رندرهای گلکسی A54 5G در کنار مشخصات اصلی آن فاش شد

Samsung Galaxy A54 5G concept renders and key specifications leak online

پس از گلکسی M53 و گلکسی A54 اکنون نوبت به یک میان رده ی محبوب دیگر می باشد، اولین تصاویر رندر گلکسی A54 5G سامسونگ توسط افشاگر معروف فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی هفته ی گذشته سامسونگ از گلکسی M53 5G رونمایی کرد و چند روز قبل تر از آن نیز این شرکت گلکسی A53 5G را معرفی کرده بود. و حالا نیز غول فناوری کره ی جنوبی در حال آماده سازی برای رونمایی یک میان رده ی محبوب و قدرتمند دیگر می باشد، گلکسی A54 5G.

به گزارش Gizmochina قبل از آنکه سامسونگ به طور رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی کند تصاویری مفهومی از این گوشی هوشمند توسط افشاگر معروف DigitalChatStation منتشر شده است که این تصاویر برخی از مشخصات آن را نیز فاش می کنند.

Samsung Galaxy A54

با توحه به رندر های منتشر شده می بینیم که در قسمت جلویی گلکسی A54 5G دارای صفحه نمایش خمیده با حاشیه های باریک می باشد، همچنین در مرکز لبه ی بالایی آن نیز یک سوراخ پانچ قرار گرفته است که میزبان دوربین سلفیِ 32 مگاپیکسلی خواهد بود. بر روی پنل پشتی آن نیز تنظیمات دوربین چهارگانه ای نصب شده است که سنسور های آن داخل یک جزیره ی مستطیل شکل و در گوشه ی سمت چپ قرار گرفته اند، یک فلش LED نیز سنسور ها را همراهی می کند. 

به احتمال بسیار زیاد این جزیره ی دوربین شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین ماکرو و عمق خواهد بود. 

Samsung Galaxy A54

انتظار می رود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر AMOLED با وضوح فول HD پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد، اما همچنان این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ صفحه نمایش کوچکتری را برای گلکسی A54 در نظر بگیرد.

ما گمان می کنیم که سامسونگ این گوشی هوشمند را در دو نوع پیکربندی ارائه دهد به این ترتیب که:

• 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

• 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی

البته احتمالا امکان ارتقا حافظه ذخیره سازی از طریق کارت میکرو SD نیز وجود خواهد داشت. در بخش نرم افزار هم، انتظار می رود که گوشی هوشمندِ جدید سامسونگ، سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض ارائه دهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی