|

شیائومی

چند روز پیش از رونمایی شیائومی 12 مشخصات اصلی آن فاش شد

Xiaomi 12 specifications appear in a leak few days before launch

انتظار می رود که شیائومی 28 دسامبر از شیائومی 12 رونمایی کند و تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی مشخصات این گوشی هوشمند فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیائومی اعلام کرده است که در 28 دسامبر طی یک رویداد رسمی از شیائومی 12 به همراه 12X و 12 پرو رونمایی خواهد کرد. بنا بر گزارشی که Gizmochina امروز منتشر کرده است, در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد شیائومی باقی مانده است, افشاگری به نام Xiaomiui از تمامی مشخصات اصلی شیائومی 12 پرده برداری کرد.

این طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی +AMOLED FHD با نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 1500 نیت در کنار  +HDR10 , خواهد بود. صفحه نمایش فوق توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. 

از دیگر مشخصات شیائومی 12 می توان به پشتیبانی آن از تراشه نسل جدید کوالکوم, اسنپدراگون 8 نسل 1 اشاره کرد. همچنین اطلاعات فاش شده اشاره می کنند که شیائومی 12 دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. با این وجود چندی پیش شرکت سازنده تائید کرده است که این گوشی هوشمند دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد بود که از فیلتر زیبایی طبیعی بر اساس شبکه GAN پشتیبانی می کند.

Xiaomi_12_Camera

تنظیمات دوربین پشتی این گوشی هوشمند نیز احتمالا به صورت سه گانه و تشکیل شده از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

شیائومی 12 انرژی خود را از یک باتری نسبتا بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 30 وات, تامین می کند. سیستم عامل آن نیز به احتمال بسیار قوی اندورید 12 خواهد بود که بر پایه رابط کاربر ی MIUI 13 قرار می گیرد.

در نهایت ویژگی جالب توجه دیگر آن نیز بلندگوهای استریو با پشتیبانی  از دالبی ویژن می باشد. این گزارش همچنین ادعا می کند که شیائومی 12 از لحاظ پیکر بندی حافظه در سه نسخه ارائه خواهد شد:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی