|

شیائومی سری 12 و عضو جدید آن 12X

Xiaomi 12X or 12Mini, the new member of Xiaomi 12

تا یک ماه آینده شیائومی در رویدادی بزرگ از سری جدید خود Xiaomi 12 رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز_ در ماه آینده بدون شک یکی از رویداد های مهم برای بازار تلفن های هوشمند, رویداد رونمایی شرکت شیائومی خواهد بود که از سری Xiaomi12 رونمایی خواهد کرد, این رویداد همزمان با عرضه سری Mi 11 شیائومی برگزار خواهد شد.

xiaomi-mi-11-back-q_giga-P1488574-rcm850x478u

تا امروز خبرهای زیادی در ارتباط با انتشار Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro تا پیش از سال جدید شنیده ایم اما این طور که به نظر می آید این شرکت چینی تصمیم ندارد تا تمام اعضای این خانواده را در این رویداد رونمایی کند در عوض احتمال می رود که در این رویداد شاهد حضور Mi Mix Fold به روز شده و همچنین MIUI 13 خواهیم بود.

xiaomi-mix-fold

شایعات حاکی از آنند که Xiaomi 12 مجهز به نمایشگر MOLED و شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود به علاوه در پنل پشتی نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

و اما نکته ی جالب توجه اینجاست که کاپر اسکرزیپک یکی از سرشناس ترین افشاگران گوشی های هوشمند به تازگی خبری منتشر کرده است مبنی بر این که خانواده 12 شیائومی یک عضو جدید به نام Xiaomi 12X خواهد داشت. شیائومی 12X در حقیقت همان 12 Mini  است, درست مانند iPhone 13 Mini اپل شیائومی 12 Mini می تواند برای طرفداران گوشی های هوشمند کوچک که به دنبال یک دستگاه خوش دست هستند اما نمی خواهند بدون پرچمدار کار کنند جذاب باشد. بر اساس گزارشی که در پایگاه داده های IMEI از این محصول ثبت شده است می توان حدس زد که احتمالا Xiaomi 12X یک نسخه ی جهانی خواهد بود که به اکثر بازار های موبایل عرضه خواهد شد.

Xiaomi-12X

این افشاگر معروف مشخصات جالب توجه دیگری را هم از این محصول منتشر کرده است مانند, صفحه نمایش Full HD Plusبا نرخ تازه سازی 120 هرتز و ابعاد 65.4x145.4, دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی و مجهز بودن به پردازنده اسنپدراگون 870. با توجه به ابعاد کوچک تر این محصول و پردازنده نسبتا ارزان اسنپدراگون 870 می توان انتظار قیمت مقرون به صرفه تری را از این محصول داشت.

-iaomi-mi-11-ultra-test-display

اگرچه شیائومی در میان پرفروش ترین برند های چین در رده چهارم قرار دارد و تا رسیدن به پرفروش ترین برند در چین راه بسیاری در پیش دارد اما توانسته است محبوبت نسبتا خوبی را در بازار جهانی به دست آورد و با ارئه محصولات با کیفیت بالا جایگاه خود را تثبیت کرده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها