|

شیائومی

(عکس) شیائومی 12 Pro و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش!

Xiaomi 12 Pro might feature an under-display camera

براساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است, احتمالا پرچمدار آینده شیائومی از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش پشتیبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش Gizmochina به تازگی در برخی از ویدئوهای فاش شده مرتبط با رابط کاربری MIUI 13 یک گوشی هوشمند شیائومی با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش دیده شده است که ما احتمال می دهیم پرچمدار شیائومی یعنی 12 Pro باشد.

با توجه به این ویدئو ها, این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده از هر چهار طرف می باشد اما حاشیه های بالا و پایین این گوشی هوشمند کمی پهن تر از سری Mi 11 خواهد بود. چندی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی 12 Pro از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش پشتیبانی خواهد کرد, و حالا با انتشار این ویدئو ها به نظر می رسد که این شایعات کمی رنگ حقیقت به خود گرفته است.

Xiaomi 12

همچنین به تازگی اخباری از طرف شرکت سازنده منتشر شده است که باعث ایجاد گمانه زنی هایی در ارتباط با حضور بلندگوی پیزوالکتریک در شیائومی 12 Pro شده است; البته این طور که در این ویدوها به نظر میرسد هیچگونه بلندگوی مکالمه ای در بالای صفحه نمایش این دستگاه مشاهده نمی شود. به هر حال هنوز هیچ تائیدیه رسمی در این باره منتشر  نشده است.

ما انتظار دایم که طی روز های آینده شیائومی از سری پرچمدار خود رونمایی کند, با وجود ویژگی هایی که از این گوشی تا به الان منتشر شده است, هنوز مشخصات فنی و ظاهری آن مبهم باق مانده است.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها