|

شیائومی

شیائومی 11i هایپر شارژ با نمایشگر AMOLED

Xiaomi 11i HyperCharge’s 120Hz AMOLED display confirmed

شیائومی تائید کرده است که 11i هایپر شارژ با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات و صفحه نمایشگر AMOLED 120 هرتز به بازار عرضه خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس اخباری که تا به امروز منتشر شده است ما انتظار داریم که شیائومی 11i هایپر شارژ در تاریخ 6 ژانویه در هند رونمایی شود و اکنون نیز این شرکت فناوری چینی اطلاعات مهم و کلیدی مربوط به صفحه نمایش آن را فاش کرده است.

بنا بر گزارشی که  Gizmochina امروز منتشر کرده است, مدیر ارشد بازاریابی شیائومی در هند, Sandeep Sarma ,پوستری را از این گوشی هوشمند منتشر کرد که به ما نشان می دهد باید در انتظار یک صفحه نمایش  AMOLED فوق روشن با پشتیبانی از روشنایی 1200 نیت باشیم. همچنین این پوستر تائید می کند که طراحی دوربین سلفی نیز به صورت سوراخ پانچ می باشد.

شایعات اخیر حاکی بر آنند که شیائومی 11i هایپر شارژ در حقیقت همان ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G می باشد که نام تجاری اش تغییر کرده است و قرار است با نام جدید خارج از بازار کشور مادر (چین) عرضه شود.

Xiaomi 11i

از دیگر مشخصات آن نیز باید اشاره کنیم که ما انتظار داریم این گوشی هوشمند دارای محافظ پنل گوریلا گلس 5 باشد همچنین برای امنیت اطلاعات کاربر یک حسگر اثر انگشت در کناره ی گوشی قرار گرفته باشد. از طرف دیگر به احتمال بسیار زیاد شیائومی 11i به همراه سیستم عامل اندروید 11/12 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پیش فرض عرضه خواهد گردید.

این گوشی هوشمند مجهز به چیپست دایمنسیتی 920 و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می کند. 

برای ثبت تصاویر نیز در پنل جلویی این دستگاه, یک دوربین 16 مگاپیکسلی و در پنل پشتی تنظیمات دوربین سه گانه شامل سنسور 108 مگاپیکسلی, 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تله ماکرو, قرار گرفته است.

به تازگی نیز گزارشی منتشر شده است که ادعا می کند پیکر بندی حافظه این گوشی هوشمند شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها