|

عملکرد باورنکردنی شیائومی 12 پرو در Geekbench 5!

Xiaomi 12 Pro Geekbench scores leaked, the highest scoring Snapdragon 8 device yet

شیائومی 12Pro توانست بالاترین امتیاز را برای تراشه ی پرچمدار کوالکوم Snapdragon 8 نسل 1, تا به الان در گیگ بنچ ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که انتظار داشتیم, بالاخره شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که شیائومی 12 و شیائومی 12Pro از جدیدترین و قوی ترین چیپست کوالکوم پشتیبانی می کنند تا بتوانند سریعترین عملکرد را برای کاربران خود به همراه بیاورند.

با این حال خوب می دانیم که شیائومی تنها سازنده ای نیست که از Snapdragon 8 نسل 1 برای پرچمداران خود استفاده می کند, ریلمی GT 2 pro ,سامسونگ Galaxy S22 همچنین پرچمدار تاشو اوپو و البته موتورولا Moto Edge X30 که به تازگی رونمایی شده است, همگی به جدیدترین نسل پرچمداران کوالکوم مجهز می گردند.

Xiaomi-12Pro-Geekbench

بنابر گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است, امتیازات Geekbench 5 شیائومی 12Pro بسیار امیدوارکننده می باشند.این گوشی هوشمند توانسته است در آزمون تک هسته ای امتیاز 1246 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 3903 را کسب کند. پرچمدار موتورولا, Moto Edge X30  نیز با همین تراشه در این بنچمارک شرکت کرد اما نتوانست چنین  امتیازاتی را ثبت کند. 

با این حال جالب است که طبق نتایج رسمی Geekbench، می‌بینیم که شیائومی 12 پرو در امتیاز چند هسته‌ای از Dimensity 9000 عقب تر ایستاده  است. تراشه جدید مدیاتک در تست چند هسته ای بر خلاف Xiaomi 12  که امتیاز کمی بیش از 3900 داشت، توانست امتیاز بالاتر از 4000 را به ثبت برساند.

Xiaomi 12

این لیست همچنین مشخص می کند که نسخه 12 گیگابایتی شیائومی 12Pro به همراه سیستم عامل اندروید 12 در این بنچمارک شرکت کرده است.

بی صبرانه در انتظار 28 دسامبر و رویداد بزرگ شیائومی هستیم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها