|

هواوی

(عکس) تصاویری Watch D از ساعت هوشمند جدید هواوی

Huawei Watch D official renders show off the upcoming wearable's design

درحالیکه زمان زیادی به رویداد بزرگ هواوی در 23 دسامبر باقی نمانده رندر هایی رسمی تصاویر بسیار با کیفیتی از Watch D منتشر کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هواوی به وضوح خود را برای رویداد بزرگ 23 نوامبر آماده می کند, انتظار می رود که این شرکت P50 Pocket را در کنار یک گوشی هوشمند دیگر به نام Mate V رونمایی کند,البته این احتمال وجود دارد که هر دو در حقیقت یک محصول باشند, از طرف دیگر انتظار می رود که MateBook X Pro نیز بخشی از این رویداد باشد, احتمالا یک جفت عینک هوشمند نیز توسط هواوی معرفی خواهد شد و اما نهایتا یکی از محبوب ترین محصولات هواوی که بسیار چشم به راهش هستیم Watch D نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

ما در گذشته تصاویر واقعی که از این محصول منتشر شده بود را دیدیم اما به تازگی رندر هایی رسمی تصاویری با کیفیت بالا را منتشر کرده اند که جای توجه دارد.

تصاویر رندر Huawei Watch D :

 قابلیت اندازه گیری فشار خون, ویژگی است که بارها بر سر زبان ها آمده است و بارها نیز مورد نقد قرار گرفته چراکه بسیاری معتقد هستند شرکت های سازنده نمی توانند محصولی را ارائه دهند که از پس این عمل به درستی بر بیاید, با این وجود در حال حاضر این قابلیت نقطه ی عطف Watch D می باشد. هرچند که ما هنوز نمی دانیم که آیا این ساعت هوشمند تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای اندازه گیری فشار خون را به همراه خود خواهد داشت یا خیر؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها