|

هواوی

مشخصات گوشی هوشمند تاشو هواوی P50 Pocket فاش شد

Huawei P50 Pocket details emerge

در حالیکه ما انتظار داریم هواوی P50 Pocket در 23 دسامبر رونمایی شود, به تازگی ویژگی های جدیدی از این گوشی هوشمند فاش گردید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که بازار گوشی های هوشمند تاشو روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند, شرکت های سازنده نیز در تلاش برای ارائه بهترین محصول ممکن در این زمینه هستند. یکی از شرکت هایی که در حال کار بر روی این فناوری می باشد هواوی است که به تازگی نیز اخباری در ارتباط با پرچمدار تاشو آن منتشر شده است.

بر اساس گزارشی که Gizmochina  به تازگی منتشر کرده است, هوائی P50 Pocket دارای صفحه نمایش داخلی 6.8 اینچی به علاوه ی یک صفحه نمایش ثانویه 1 اینچی با طراحی دایره ای شکل خواهد بود. متاسفانه در ارتباط با نمایشگر این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما در ارتباط با دیگر ویژگی های آن ما می دانیم که به احتمال خیلی زیاد قدرت این دستگاه توسط Kirin 9000 تامین خواهد شد که اگر این خبر صحت داشته باشد, باید گفت متاسفانه P50 Pocket از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند.

P50-Pocket

همچنین ما در انتظار تنظیمات دوربین سه گانه برای این گوشی هوشمند هستیم که احتمالا از یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی, به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض همچنین یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر, تشکیل خواهد شد.

این طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند توسط باتری 4100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می شود.

به نظر می رسد که گوشی هوشمند تاشو هواوی با قیمت مناسب تری نسبت به Galaxy Z Flip3 به بازار عرضه خواهد شد, اما نهایتا باید ببینیم که هواوی چه قیمتی را برای آن درنظر خواهد گرفت.

در هر حال زمان زیادی تا رویداد 23 دسامبر باقی نمانده است و ما بی صبرانه در انتظار این رویداد هستیم; از دیگر محصولاتی که در این رویداد رونمایی خواهد شد ساعت هوشمند جدید هواوی  Watch D می باشد که توجه های بسیاری را تا کنون به خود جلب کرده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها