|

گوشی های هوشمند رده بالای سامسونگ و مشکلات صوتی به هنگام بازی؟!!!

Samsung high-end Galaxy device owners complain about audio issues while gaming

به تازگی کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ, (اکثرا پرچمداران), از اختلالات صوتی ایجاد شده در حین بازی شکایت کرده اند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش Gizmochina اخیرا برخی کاربران دستگاه های Galaxy سامسونگ از مشکلات صوتی دستگاه های خود در حین بازی شکایت کرده اند. عده ای از کاربران می گویند که این مشکل از زمانی شروع شد که نسخه ی بروزرسانیOne UI 4  را نصب نمودند, عده ای دیگر نیز اظهار داشته اند که این مشکل همیشه وجود داشته است و آنها را آزار می داده. دستگاه هایی که تاکنون گزارش شده دچار چنین اختلالی شده اند اکثرا از مدل های رده بالا و پرچمدار سامسونگ می باشند مانند:

 Galaxy S10, Galaxy S20, Galaxy S21, Galaxy Z Fold 3 ,Galaxy Z Flip 3 و Galaxy A52 5G.

samsung-galaxy-s20

براساس گفته ی کاربران صدا به هنگام بازی گاهی کاملا یک نواخت و گاهی به همراه خش پخش می شود, در حالیکه در مواقع دیگر مانند زمان پخش موسیقی و موارد مشابه پخش صدا کاملا خوب و رضایت بخش است. در ابتدا تصور می شد که مشکل ایجاد شده مربوط به ویژگی Dolby Atmos می باشد ,اما غیر فعال کردن این ویژگی در برخی از دستتگاه ها تاثیر کم و در برخی دیگر اصلا تاثیری نکرد.

این مشکل ظاهرا بیشتر فرکانس های صوتی پایین و متوسط را تحت تاثیر قرار میدهد و در تلفن هایی که بلندگوهای با کیفیت بالا دارند, این معضل بیشتر به چشم می آید. البته باید توجه داشت که هندزفری ها, هدفون های سیم دار و هدفون های بیسیم در هنگام پخش صدا به مشکلی برنمی خورند.

Samsung-Galaxy-S10

با این حال متاسفانه تا این لحظه غول فناوری کره ای هیچ توضیح و یا اظهار نظری در ارتباط با اختلال پیش آمده ارائه نداده است, باید صبر کنیم و ببینیم که سامسونگ چه تصمیمی برای رفع این مشکل خواهد گرفت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها