|

هواوی بلاخره سری P50 را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد؟

شرکت هواوی در کنفرانس Nova 9 از عرضه ی جهانی سری P50 خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

اوایل سال جاری شرکت هواوی سری P50 پرچمداران خود را در چین عرضه کرد اما گویا هنوز این شرکت تصمیم به عرضه ی جهانی این خانواده نگرفته است. به تازگی هواوی در جریان کنفرانس Nova 9 در پاسخ گزارشگران به تاریخ عرضه جهانی این سری گفت: احتمالا عرضه جهانی خانواده  P50 در ابتدای سال آینده (2022) خواهد بود.

HUAWEI-P50-Pro

هنوز مشخص نیست که چرا هواوی تصمیم گرفته است عرضه جهانی P50  را تا سال 2022 به تعویق بیاندازد اما احتمال میرود که دلیل آن باید کمبود تراشه باشد ( هم برای سری Kirin 9000 داخلی و هم برای Snapdragon 888 4G SoC ) چرا که هنوز شرکت هواوی تحت تاثیر تحریم ایالات متحده امریکا جهت تامین تراشه می باشد, به همین ترتیب بازار چین برای عرضه ی محصولات در اولویت قرار دارد.

سری P50 هواوی که جزو جنجالی ترین محصولات سال 2021 می باشد در دو مدل P50 و P50 Pro معرفی شد, این محصولات علاوه بر اینکه از یک سیستم عامل اختصاصی پشتیبانی میکنند, از نوع متفاوتی از Snapdragon 888 نیز برخوردارند که به جای مودم 5G  از مودمی با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات 4G  استفاده می‌کند. محصولات این سری از ویژگی های سخت افزاری قابل توجهی برخوردارند و هواوی توانسته است در بحث دوربین این محصولات ماژول دوربین توانمندی را ارائه دهد.

huaweip50pro

هواوی P50  دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی ,OLED و رزولوشن 2.700 * 1.224 می باشد که بسیار قابل توجه است. P50 مجهز به باطری 4,100 mAh نیز می باشد. در هرصورت P50 هواوی با حافظه داخلی 8 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی و دیگر ویژگی های سخت افزاری که مطلوب ظاهر شده اند, طرفداران این شرکت محبوب چینی را تا کنون مشتاق به عرضه جهانی این سری نگه داشته است. با این حال این تاخیر به این معناست که هواوی سری P50 خود را احتمالا نزدیک به زمان معرفی P60 به بازار جهانی عرضه خواهد کرد( البته اگر واقعا تصمیم به معرفی سری جدید داشته باشد) اما حتا بدون معرفی سری جدید P60 ,تاخیر در زمان عرضه  P50 به معنای رو به رو شدن آن در برابر پرچمداران آینده با چیپست ها و قابلیت های جدید می باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها