|

اوپو

ویژگی های جدید از اوپو Find N فاش شد

OPPO Find N uses UTG foldable screen from Samsung Display

روز آینده, 15 دسامبر, اوپو از پرچمدار تاشو خود که به صفحه نمایش Samsung Display مجهز شده است, رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت اوپو امروز رویداد OPPO INNO DAY 2021 خود را برگزار کرد و بدون شک ستاره ی این رویداد اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو بود, که رونمایی نشد و همان طور که برنامه ریزی شده بود معرفی بزرگترین پرچمدار اوپو, روز آینده مصادف با 15 دسامبر صورت خواهد گرفت. در این رویداد اوپو گزارشی را  در ارتباط با تامین کنندگان صفحه نمایش Find N منتشر کرد.

Oppo Find N1

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از The Elec منتشر کرده است اوپو Find N مجهز به پنل OLED تاشو 7.1 اینچی می باشد که توسط شرکت Samsung Display تولید می شود. این صفحه نمایش توسط UTG (شیشه بسیار نازک) محافظت می شود. همچنین باید اشاره کرد که نرخ تازه سازی این صفحه نمایش 120 هرتز می باشد با این وجود انرژی زیادی را مصرف نمی کند چراکه از LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) و TFT (ترانزیستور فیلم نازک) استفاده می نماید.

Oppo Find N2

این طور که به نظر می رسد گوشی هوشمند تاشو اپو کاملا الهام گرفته از Galaxy Z Fold سامسونگ خواهند بود و همان طور که در گزارش های قبلی اشاره کردیم این Find N  دارای ماژول دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی می باشد. اما نکته ی جالب توجه این جاست که به تازگی شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه احتمالا اوپو هم بر روی صفحه نمایش خارجی و هم صفحه نمایش داخلی دوربین سلفی را تعبیه خواهد کرد.

Oppo Find N4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها