|

فخرفروشی بچگانه سارا و نیکا بعد از عشوهای دلبرانه!

sara and nika forghani shayanews

رفتارهای عجیب و بچگانه سارا و نیما در اینستاگرام و فضای مجازی!

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا فرقانی دو خواهر دوقلو که با پایتخت به شهرت رسیدند و خیلی زود اسیر حاشیه شدند و از این سریال و کلاً از تلویزیون کنار گذاشته شدند حالا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی بسیار پرکار کار هستند و هر از چندگاهی از سوئد و یا تهران پست هایی منتشر می کنند که در حال به رخ کشیدن زنانگی شان و یا فخرفروشی و جلب توجه هستند.

فخرفروشی سارا و نیکا با میز شام

سارا و نیکا به تازگی استوری منتشر کردند که از یک میز شام است و مشخص نیست این دو خواهر از منتشر کردن این استوری چه هدفی دارند و قاعدتاً سارا و نیکا نباید هدفی جز خودنمایی و به رخ کشیدن داشته باشند.

157251621610344871

عشوهای دلبرانه سارا و نیکا

سارا و نیکا علاقه زیادی به دیده شدن و خودنمایی دارند بنابراین از هر گونه ترفندی برای این کار استفاده می کنند. خواهران دوقلو به تازگی وارد 18 سالگی شده اند و درست در سن اوج جوانی و تازگی به سر می برند اما نکته منفی این قضیه این است که سارا و نیکا از راه های اشتباه و بدی برای بالا بردن خود وارد شدند. یکبار با رسوایی پخش عکس های برهنه شان در استخر، یکبار با پخش فیلمشان در میان چند پسر در ماشین، یکبار هم با قلیان کشیدن و حرکات زننده ای که داشتند و...

عشوه های سارا و نیکا در اینستاگرام

نظر جالب سارا و نیکا درباره آقا پسرا!

سارا و نیکا به تازگی وارد 18 سالگی شده اند اما از همان قبل هم علاقه شدیدی به آرایش های غلیظ و بزرگ نشان دادن چهره شان داشتند و دارند. سارا و نیکا در یک گفتگوی تصویری نیز نظرشان را در مورد پسران مورد علاقشان دادند تا پسرانی که قصد نزدیکی به دوقلوها را دارد این شرایط را داشته باشد!

صحبت های جالب سارا و نیکا درباره پسرها

sara and nika shayanews

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زشت و بی نمک اینام آدم شدن

  • همینی که هست ارسالی در

    مطلب دیگری ندارین گیردادین ب این 2نفر.واقعا متاسفم براتون چرا از دخترای مسئولین نمیزارین که برهنه تو کشورهای دیگه عکس لایو میزارن میترسین ازاونا بگین .یا حسودی میکنی به سارا نیکا .!!!؟؟؟

    • AmirAli1990 ارسالی در

      دقیقا منم همینو میگم چرا فقط گیر دادن ب این بچها و از بچه‌ای مسئولین که کانادا آمریکا و... هستند و با پول ملت عشق حال میکنند چیزی نمیزارند؟؟؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    زندگی هرکسی بخودش ربط داره چرا فقط یاد گرفتین به همدیگه گیر بدین و توی زندگی دیگران سرک بکشید و آبروی این و اونو ببرید؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی