|

سوژه جدید سارا نیکا برای خودنمایی؛ رسوایی استخر مختلط عبرت نشد! +عکس

saranika forghani shayanews

عکس های زیادی از سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر است که تعداد بسیار بالایی از آن ها با کلاه و حجابی نیمه است.

لینک کوتاه کپی شد
1

سارا و نیکا دو قلو های سریال پایتخت هستند که به دو قلوهای افسانه ای نیز معروف می باشند. سارا و نیکا بعد از رسوایی استخر مختلط به نظر می رسید راه جدیدی را در پیش بگیرند اما ظاهرا همچنان برای جلب توجه رفتار هایی غیر اخلاقی دارند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا تاکنون با توجه به سن کمی که دارند تفریحات ناهنجار و نادرستی داشته اند که عواقب بدی هم برایشان به همراه داشته است اما ظاهرا عبرت نشده و همچنان با انتشار فیلم و عکس هایی ناجور از خود سعی بر دیده شدن دارند، حالا به هر قیمتی!

سارا و نیکا

سارا و نیکا تنها با نقش های کم رنگی که در پایتخت داشته اند به شهرت رسیدند اما با پخش عکس و فیلم هایشان با تعداد بسیار بالا و گاهی زننده در فضای مجازی شهرتشان چند برابر شد. سارا و نیکا علاقه زیادی به آرایش های زیاد و غلیظ دارند و با تحت تاثیر جو قرار گرفتن سعی بر این داشتند تا چهره کودکانه خود را بزرگ تر نشان دهند که البته این کارشان بی نتیجه نیز نبوده و حالا دیگر دو قلوها هواداران بسیاری دارند.

بیشتر عکس های سارا و نیکا با کلاه و حجابی نیمه و اروپایی طور است که البته بسیاری از خانم های بازیگر ایرانی با سن و سال بیشتر آن هم در ایران وجود دارند که با چنین پوششی ظاهر می شوند چه برسد به سارا و نیکا که با فرهنگ سوئد نیز بزرگ شده اند و تنها برای فیلم برداری های پایتخت به ایران می آمدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا یه فیلم بازی کردن چه بازیگر بازیگری میکنن حالا خوبه تو برنامه های تلویزیون هر کی میارن همین بتزیگرا ایرانی فقط خارجیا مثال میزنندخخخخخ خودشون هم خودشون قبول ندارن

  • سعید ارسالی در

    این کار میکنند که بة فیلم ساز بگن ما اختیار دست خودم هر کار بخوام میکنم0 بعد ازاین بی خانوادة بودن0خودش سابت میکند

  • ناشناس ارسالی در

    شبیه بلغور هستی از نظر من که یک نوجوان چهارده ساله هستم
    د

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها