|

حماسه ای جدید!

سیگنالی عجیب؛چرا دوجکوین را جدی بگیریم؟

DOGCOIN

دوج کوین Dogecoin به عنوان یک میم کوین محبوبیت چشمگیری پیدا کرد.و این شبکه چه چیزی در انتظار دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دوج کوین Dogecoin به عنوان یک میم کوین محبوبیت چشمگیری  پیدا کرد.و این شبکه در برابر بزرگترین رمزارز جهان، بیت کوین، قرار گرفت.

ایلان ماسک، که به دلیل اولویت دادن به Dogecoin نسبت به سایر ارزهای دیجیتال معروف است و همیشه تاکید کرده است که Dogecoin برای تراکنش‌ها بهتر از بیت‌کوین است، هرچند که دوج کوین با یک طنز معروف شد.

کمتر از 1 دلار در تراکنش 1 میلیارد دلاری

تقریباً یک هفته پس از اینکه ماسک در مصاحبه تایمز که در آن به عنوان مرد سال مجله تایم انتخاب شد، این ادعا را مطرح کرد و داده‌های جدید از تراکنش های دوج کوین نظریه ی ایلان ماسک را تایید می‌کند!داده‌ها نشان می‌دهند که یک نهنگ بزرگ دوج کوین (DOGE) نزدیک به ۱ میلیارد دلار دارایی در حال سرمایه گذاری می باشد در حالی که کمتر از یک دلار کارمزد تراکنش پرداخت کرده است.

DogeChain کاوشگر بلاک چین، می گوید که دوج کوین در 14 و 17 دسامبر، یک آدرس کیف پول 5,351,593,213.62 DOGE (به ارزش 913.09 میلیون دلار) و 80 میلیون DOGE به ارزش 13.78 میلیون دلار را به آدرس های جداگانه منتقل کرده است.

برای این دو تراکنش، که مجموعاً 926.87 میلیون دلار بود، نهنگ Dogecoin تنها 4.49 دلار کارمزد برای تراکنش DOGE پرداخت کرده که در مجموع 0.7328 دلار شده است.این تراکنش نهنگ ادعای ایلان ماسک را تأیید می کند که دوج کوین جایگزین بسیار بهتری برای ارزهای معاملاتی نسبت به بیت کوین است. 

آن روی سکه

 علیرغم اعلام بهتر بودن Dogecoin از بیت کوین و تایید اینکه تسلا (NASDAQ:TSLA) DOGE را می پذیرد، این میم کوین همچنان در بازار ضعیف عمل می کند. و DOGE در حال حاضر با 78 درصد کمتر از 8 می، زمانی که رکورد خود را به ثبت رساند، معامله می شود. چرا باید مراقب باشید؟ کاربرد و پتانسیل Dogecoin به طور پیوسته ممکن است کمرنگ شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها