|

کیفت رو درست ست کن تا جذابتر دیده بشی/ نحوه ست کردن کیف با لباس

برای ایجاد ظاهری هماهنگ می‌‌توانید کیف دستی خود را با کفش، شلوار، مانتو یا اکسسوری‌های مشابه مانند جواهرات، عینک آفتابی یا روسری ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مد و استایل، کیف چیزی بیش از یک اکسسوری کاربردی است؛ در واقع کیف اکسسوری‌ای است که سبک شخصی افراد را بیان می‌کند و آن را بسط می‌دهد. استایل مناسب کیف دستی می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر تصور کلی یک لباس داشته باشد. هر کدام از سبک‌های کلاسیک، غیررسمی، اسپرت یا شیک را انتخاب کنید، کیف دستی مناسب آن، حس خاص را به لباس شما می‌افزاید و آن را به یک مجموعه منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. برای ایجاد ظاهری هماهنگ می‌‌توانید کیف دستی خود را با کفش، شلوار، مانتو یا اکسسوری‌های مشابه مانند جواهرات، عینک آفتابی یا روسری ست کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

6

ست کردن رنگ کیف با رنگ کفش

مهمترین و اصولی‌ترین روش ست کردن کیف، با کفش صورت می‌گیرد؛ درواقع برای ایجاد یک استایل زیبا و قابل تامل ابتدا باید کفش خود را انتخاب و سپس سایر البسه همچون کیف را انتخاب کنید. برای ست کردن کیف و کفش لازم است به جنس، رنگ و طرح آن‌ها دقت کنید. به عنوان می‌توانید رنگ کیف را با رنگ طرح کفش ست کنید یا هر دو را از یک جنس برگزینید.

5

ست کردن رنگ کیف با رنگ شلوار

یکی از شیوه‌های استایل کردن و ایجاد یک هماهنگی و هارمونی در پوشش این است که رنگ کیف خود را با رنگ شلوارمان ست کنیم. در این صورت یک ترکیبی از جزئیات هماهنگ را به نمایش خواهیم گذاشت که استایل را چشم نوازتر خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شلوار شما به رنگ کرم است می‌توانید کیف دستی را انتخاب کنید که کرم رنگ باشد.

8

ست کردن رنگ کیف با رنگ شال

یکی از روش‌های ست کردن شال و کیف این است رنگ‌ها و الگوهای آن‌ها را با هم هماهنگ کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌هایی با طیف‌های یکسان یا نزدیک به هم و مشابه هم استفاده کنید.  در واقع ست کردن تنها به این معنا نیست که حتما باید رنگ‌ها یکسان باشد. شما می‌توانید از رنگ‌هایی که در یک طیف قرار دارند یا نزدیک به هم هستند استفاده کنید. البته استفاد از رنگ‌ای مکمل نیز زیبایی چشمگیری دارد مانند رنگ‌های زرد و آبی؛ آبی و نارنجی؛ قرمز و سبز و…

3

2

ست کردن رنگ کیف با رنگ مانتو

در ست کردن کیف با مانتو اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد یک رنگ بودن آن‌هاست بدین صورت که مانتو و کیف هر دو مشکی، شکلاتی و… باشند. این بهترین روش ست کردن این دو است اما باید در انتخاب کیف مناسب استایل و همچنین مناسب مانتوی خود از نظر ابعاد و اندازه بیشترین دقت را به کار ببرید. 

1

ست کردن رنگ کیف با شومیز زیر مانتو

کیف خود را با رنگ شومیزتان هم می‌توانید هماهنگ کنید؛ وقتی یک کت بلیزر یا ترنچ کت می‌پوشید زیر آن یک پیراهن یا شومیز به تن کنید که با رنگ کت‌تا در تضاد باشد و سپس کیفی را برگزینید که رنگ و طرحی همانند شومیز داشته باشد. توجه به جزئیات این چنینی ظرافت را به استایل شما می‌آورد و جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

11

در پایان ذکر این نکته مهم است که برای استایل بهتر با کیف به اکسسوری‌ها، رنگ‌ها و متریال‌ها توجه کنید و ترکیب‌های مختلف را برای بیان استایل شخصی خود امتحان کنید. از مدل ها و طرح‌های مختلف الهام بگیرید و کیف دستی مناسبی را بیابید که ظاهر شما را برجسته می‌کند و استایل فردی شما را ارتقا داده و زنده می‌کند.

10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها