|

میدونستی ادکل هم مثل لباس فصل داره؟ بانو با این عطر های پاییزه هوش از سر همه ببر

عطر ها هم به مانند لباس ها فصل بندی دارند که خب اگر از عطر مناسب فصلی که در آن هستیم استفاده کنید، قطعا بویی دل انگیز تر خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا اینکه لباس ما زیبا و خوش فرم برای انداممون باشه اهمیت بسیار زیادی داره و میتونه خوشتیپی ما رو تضمین کنه. اما خب قطعا اینکه یک لباس به تن ما خوش بشینه و یا اینکه دوختی درست و منظم داشته باشه، همه و همه برمیگرده به اینکه یک لباس کیفیت بالایی داشته باشه یا خیر. البته که منظور از صحبت ما حتما گرون بودن اون لباس نیست و کیفیت متفاوته! 

اما همه اینها رو گفتیم به کنار، قطعا اینکه شما هر چقدر هم که جذاب استایل کنید اگر بوی خوش نداشته باشید قطعا نیمی از راه رو نرفتین و پنجاه درصد قضیه هنوز حل نیست. شما فکر کنید  ظاهر لاکچری دارید اما خط بویی از شما حس نمیشه و هر کجا که میرید و حضور دارید بویی از شما به عنوان امضای شخصی موندگار نمیشه! این دقیقا همون پنجاه درصدیه که گرفتیم، درسته؟ پس باید عطری مخصوص به خود داشته باشید و اصلا از این آیتم استایل غافل نشید.

اما عطر ها هم به مانند لباس ها فصل بندی دارن. ذائقه بندی دارن و متناسب با روحیات و شخصیت افراد انتخاب میشن. قطعا ذائقه برمیگرده به سلیقه شما اما اینکه مثلا تو فصل پاییز چه عطر هایی بهتره رو در اینجا قراره یاد بگیریم. پس اگر شما هم از دست بانوانی هستید که براتون این موضوع اهمیت داره، حتما با ادامه مطلب همراه باشید. 

13751049_657

عطر دیور پیور پویزن، وقتی بخوای بویی فوق العاده داشته باشی

این عطر به فرانسه تعلق دارد و جالبه که بدونید در سال 2004 به دست سه عطرساز حرفه ای با سه شامه حساس و روحیه هایی متفاوت ساخته شده است. از ویژگی های عطر دیور پیور پویزن میتوان به  خصوصیاتی همچون سرمست کننده و هوس انگیز اشاره کرد. این عطر در ابتدا با رایحه شیرین ترنج و یاس شروع میشه و بعد با ایجاد بوی گل های سفید، تو محیط پخش میشه و بویی همچون بوی بهشت در اطراف داره. در انتها نیز با بوی صندل و کهربایی که داره میتونه استایل پاییزه شما رو کامل و درجه یک خواهد کرد.

Untitled

عطر میس دیور صورتی، پر از حس عشق و دلبرانه

اگر شما خانومی سرشار از احساس و عشق هستید، قطعا باید حداقل یک لباس خوشگل صورتی تو کمدتون داشته باشین. عطر میس دیور صورتی دقیقا مثل یک لباس صورتی پرنسسی حس و حال اشتیاق، شور و علاقه رو تو شما ایجاد خواهد کرد و پاپیون گوگولی که روی بسته بندیش داره، نماد یک لیدی شیک فرانسوی پوش رو تداعی خواهد کرد.

این ادکلن میوه ای هستش و بهترین عطر زنانه پاییزی هم خطاب میشه که در سال 2016، به عنوان جذاب ترین و اغوا کننده ترین عطر واسه خانومای پرجنب و جوش و عاشق زندگی معرفی شد.

اما دوست دارین بدونین میس دیور صورتی چجور بویی داره؟ این عطر اول با بوی انار و تمشک شروع میشه و سپس با رز و در آخر هم با رایحه مشک سفید، بوی شگفت انگیزی رو برای شما ایجاد خواهد کرد که خب این بو نیز پاییزی می باشد.

DJ2zTEVV4AAebRZ

ادکلن شنل کوکو نویر، به شدت پر طرفدار

قطعا شنل رو در بین عطر ها می شناسید. برند شنل با کیفیت و جذابیت بالایی که از قدیم ندیم تا به حال داشته، طرفدارای زیادی پیدا کرده. در اینجا میتونیم شنل کوکو نویر رو بهترین عطر پاییزی زنانه در این برند بدونیم چرا که واقعیته. از بوی شنل نگیم که به شدت مورد پسنده و با رایحه گریپ فروت و ترنج شروع میشه و در حالی که عطر گل رز، نرگس، شمعدانی و یاسمن دررو تو دل خودش قایم کرده، به سمت بوی تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک سفید هم میره واقعا دل انگیز نیست؟

طراحی این ادکلن از شب های ونیز گرفته شده و با بوی پر وسوسه ای که داره، میتونه برای مجالس باشکوه و خاص مناسب باشه.

Untitled

شنل کوکو مادمازل، مناسب مادمازل های زیبا

شاید این اسم رو کمتر شنیده باشید که خب باید بدونید کوکو مادمازل هم یکی از بهترین عطرهای زنانه برند شنل محسوب میشه که با توجه به بوی تلخ و گرمش برای ماه های سرد سال ترکیب بی نظیر و مناسب می باشد. اگر از دوستداران بوی تلخ هستید فراموش نکنید که بعد از اسپری کردن این ادکلن، ابتدا بوی ترنج، پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و گریپ فروت به مشامتون خواهد رسید و در هم ادامه بوی میموس، یالانگ یالانگ، سرخالو، رز و یاس عطری دلنشین از شما در فضا ایجاد می کند. در آخر هم در نت های پایانی  این عطر رایحه لوبیا، تونکا، اپوپوناکس، مشک، وانیل و نعنا هندی حس میشه که حسی خوب و گیرا در شما بانوی زیبا ایجاد خواهد کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها