|

نظرت چیه با شلوار مام استایل آشنا بشی؟ آیتمایی که میشه باهاش ست زد تا بشی خفن ترین

اگر از دست افرادی هستید که شلوار مام استایل دوست دارید اما نمیدونید با چه آیتمایی ست میشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دنیای مد و فشن اونچه که اهمیت داره ترند بودن هستش، چرا که حتی خوش استایل بودن هم اهمیت اونقدر بالایی نداره و همه چیز برمیگرده به اینکه یک آیتم ترند بشه و یا نشه. مثلا شما تو دهه هشتاد که همه شلوار های جذب میپوشیدند و این یک مد حساب میشد، فکرشو میکردید که یه روز شلوار گشاد دهه پنجاهی مد بشه؟ اصلا اون تایم اگه کسی یک میل شلوارش گشاد بود مورد تمسخر و خنده بقیه قرار می گرفت. و یا اینکه شلوار شیش جیب حتی برای پسر ها هم لاتی طور به حساب میومد، اما حالا می بینیم که دختر خانومامون از این شلوار به اسم شلوار کارگو استفاده می کنند و اتفاقا خیلیم رو مد و جذاب میدوننش.

بله درسته مد تا به همین اندازه میتونه بر روی لباس پوشیدن ما تاثیر گذار باشه و اونچه که اصلا فکرشم نمی کنیم یهو بیاد و بشه ترند روز! یکی از این آیتم ها شلوار مام استایل می باشد که خب خیلی قدیم ندیما بیشتر هم به گاهی آقایون می دیدیم. از اون شلوارهای دهه شصتی که پاچه هایی گشاد داشتند و فاق هایی بلند. بله این شلوار این روزها به نام شلوار مام استایل شناخته میشه که خب مربوط به سبک استایل رترو نیز می باشد. مام استایل مورد پسند بسیاری از دختر خانوماست اما با این مشکل که نمیدونن باید با چه مانتو و یا لباسی ستش کنند که در این مطلب قراره این موضوع رو به خوبی یاد بگیریم و باهاش آشنا بشیم.

شلوار+مام+استایل+چیست+++تصاویر

شلوار مام استایل مناسب چه افرادی هستش؟

بهترین خبر اینه که اگر اندامی چاق یا تو پر دارید باید بهتون بگیم که این سبک شلواری برای شما بسیار مناسب است چرا که با فکر به اولین باری که شلوار جین جذب پوشیدید و اندامتان تیکه ای و نه چندان جالب دیده شد، می بینیم که اصلا جذب مناسب شما نیست! احتمالا اونجا به خودتون قول دادین که لاغر کنین اما خب همچنان هون اندام و دارید و کمد شما پره از شلوار های جین چسبان و جذبی که دل خوشی ازشون ندارید. 

اما حالا با شلوار مام استایل یا مام فیت آشنا شده اید و اینجاست که میشه گفت بهترین گزینه برای شما این سبک ها می باشند و به راحتی هم میتونید با انواع نیم بوت و کتونی ستش کنید. تازه با کفش هایی به مانند کالج و حتی پاشنه بلند هم زیبایی خاص خودشون رو دارند!

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

استایل رسمی با مام استایل چجوری میشه

اگر قصد این رو دارید که در یک مراسم رسمی حضور داشته باشید بهتره که از یک کت زنانه و یا پاتو استفاده کنید. پوشیدن شلوار مام استایل با یک کت کوتاه یا بلند این امکان رو به شما میده که تضاد خاص و زیبایی در استایل ایجاد بشه و به این ترتیب تیپ مام استایل شما جذاب تر خواهد شد و همچون نقلی ترند و زیبا در محفل خواهید بود.

استایل خیابانی با شلوار مام استایل

شاید شما هم بعد از شناخت این سبک شلوار و اینکه چه استایل هایی میشه با مام استایل ست کرد به وجد اومده باشید چرا که بهتره بدونید تیپای زیادی برای روزمره و خیابان میتوان با شلوار مام استایل زد. در اینجا پیشنهاد می کنیم که از یک شومیز زنانه و یا تیشرت زنانه و حتی مردانه استفاده کنید. بعد قسمتی از جلوی شومیز یا تیشرت رو داخل شلوار کنید و یا کاملا شلوار بیاد رو تیشرت یا شومیز. حال از یک کمربند زیبای دخترونه برای شیک تر شدن استفاده کنید!

تو مدل دوم میتونید از یک کاپشن کوتاه و جلوباز همراه با یک شلوار مام استایل استفاده کنید و استایلش کنید. و در مدل سوم به پیشنهاد ما میتونید از پیراهن های کاملا پوشیده به همراه این امکان به شما داده شده که همراه با شلوار مام استایل یک تیشرت روشن و مانتو جلوباز استفاده کنید تا یک تیپ خیابانی امروزی داشته باشید.

شلوار مام استایل

چجوری با شلوار مام استایل، استایلی هنری داشته باشیم؟

تو دنیای هنری ها معمولا ایجاد یک فضای هنری همراه با رنگ و جسارت است. مثلا یکی از ایده هایی که وجود داره و میتونید به همراه شلوار مام استایل استفاده کنید اینه که، یا از کفش های رنگی ساق دار مثل کفش های آل استار استفاده داشته باشید، یا اگر کفش کتونی بدون ساق دارید اصلا از جوراب های رنگی ساق دار غافل نشید که بهترینن.فراموش نکنید المان هایی که میشه تو یه تیپ هنری به کار برد باید تلفیقی از هنر و رنگ آمیزی باشند. از طرفی هم میتونی بیشتر از شال و  مانتوهای رنگی پنبه ای بهره ببرید که در اینجا آستین های مانتو رو یکم به سمت بالا تا بزنید و به همراه با یک بلوز زنونه شیک استفاده کنید. این تیپ این روزا مورد پسند خیلی از تینیجر ها محسوب میشه و ست این شلوار با پیراهن کبریتی هم به شدت استایلی جذاب برای شما خواهد ساخت.

شلوار مام استایل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی