|

جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن برای کریسمس 2024 / انقدر آسونه راه دست خودتم هست

کریسمس نزدیکه و طراحی های ناخن قطعا اهمیت دارند، اگر از دست افرادی هستید که نمیدنید برای این طراحی چه کنید پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا انگاری مناسبت برای شادی زیاد داریم و ما ایرانیا از اونجایی که دائما به دنبال یک بهونه برای جشن و مهمانی هستیم، خب از مناسبت های خارجی به مانند کریسمس و هالووین و بلک فرایدی و … هم نمیگذریم! مثلا همین کریسمی که میگیم، البته به جز خونواده هایی که مسیحی هستند، برای باقی افراد معنایی نداره اما خب ما انسانیم و با توجه به شرایط و مشکلاتی که داریم دوست داریم تا به هر بهونه ای شاد باشیم و اینجوری میشه که واسه خوشحالی های دیگر فرهنگ ها هم خوشحالی می کنیم و یه جور دو هم جمع میشیم.

اما در این دورهمی ها قطعا یه چیزایی لازمشه که مثلا یکیش خوردنی های جذابه که ما خودمون واسشه شب یلدا یکسری آیتم های خوشمزه خاص داریم. اما برای کریسمس بیشتر استایل هاش که اهمیت داره و در استایل یک خانوم هم به جز اون چه که به عنوان لباس میپوشه و به تن داره، لاک ناخنش هم دارای اهمیت بالایی هستش که میتونه یکی از نشونه های کریسمس بشه. خانوم هایی که علاقمند به طراحی ناخن هستند براشون مهمه که متناسب با فصل و یا مراسمات و ظاهری که دارند این طراحی رو انجام بدن و همینجوری یلخی وارد عمل نمیشن. اگر شما هم از دست افرادی هستید که براشون این موضوع مهمه ، پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید تا یه عالمه چیزای مهم در مورد طرحی کریسمس یاد بگیریم.

طراحی لاک کریسمس

رنگ لاک متناسب با رنگ پوست رو بشناسیم

اگر پوست روشن دارید: اگر شما یک خانوم با پوست روشن هستید که خب بادی بهتون بگیم خوشبحالتونه چرا که بیشتر رنگ ها به شما میاد و با دستی باز میتونید بیشتر رنگ ها رو برای یک مهمانی سرد انتخاب کنید. برای پوست های روشن بیشتر رنگ های سرد پیشنهاد میشه که البته اگر نیاز به طراحی داره، با رنگ های گرم مکملی ایده آل خواهد شد. 

اگر پوست گندمی دارید: بدونید که اگر خانومی با پوست گندمی هستید بادی به سراغ رنگ هایی از لاک برید که تناژ رنگیشون تضاد بیشتری با رنگ شما دارند. مثلا پیشنهاد ما به شما اینه که از رنگ های قرمز با تناژ نارنجی استفاده کنید. بدونید که در واقع رنگ های قرمز میتونن جلوه بی نظیری به رنگ پوست گندمی شما بدن، پس برای انتخاب رنگی که به عنوان بیس برای لاک کریسمسی خود میزنید، به این طیف رنگی توجه داشته باشید.

طراحی لاک کریسمس

اگر پوست سبزه دارید: شما خانومی که رنگ پوستی سبزه و یا تیره دارید، بهتره که دقت کنید به شما رنگ لاک هایی مثل قرمز، بنفش تیره و آبی نمیاد و میتونه ظاهرتون رو تیره تر کنه. اما در عوض شما میتونید به دنبال رنگ دودی برید و استفاده از پایه‌ های طلایی نیز برای رنگ پوست سبزه بسیار توصیه شده می باشند. در اینجا میتونید از طرح‌ هایی مانند بابانوئل یا دونه‌ های برف برای طراحی ناخن خود استفاده داشته باشید.

چجوری تو خونه طراحی ناخن کنم؟

خب برای طراحی ناخن تو خونه راه های محدودی دارید چرا که طرح های کریسمسی اصلا ساده نیستند و با توجه به اینکه حرفه ای نیستید احتمال اینکه خراب بشه هست. پس بیاید و از طرحی ساده تر مثل دونه برف استفاده کنیم و با دقت فراوون و زدن این طرح خوشگل، از هزینه زیادی که برای طراحی ناخنت باید داد جلوگیری کنیم. 

- شما باید از قلموهایی با فرچه ظریف برای کشیدن دونه های برف استفاده کنید

- برای اینکه طرح زمستونه شما جلوه جذاب تری داشته باشه، بادی از نگین های ریز زینتی استفاده کنید.

- اگر می بینید خیلی براتون سخته و در طراحی استعدادی ندارید، میتونید از استیکر های برفی استفاده کنید.

- البته که برای جلوه بیشتر و درخشان شدن کار میتونید از لاک اکلیل های نقره ای نیز بهره ببرید.

- برای حفظ سلامتی ناخن هایتان و البته موندگاری بیشتر لاک از تاپ کات استفاده کنید.

طراحی لاک کریسمس

و اما طرح هایی جذاب برای طراحی ناخن کریسمسی 

طراحی لاک کریسمس

طراحی لاک کریسمس

طراحی لاک کریسمس

طراحی لاک کریسمس

طراحی لاک کریسمس

طراحی لاک کریسمس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها