|

کفش هایی که همیشه مد هستند / ببین چند تاشو داری 2 تا هم داشته باشی معلومه خوش استایلی

در این مقاله به اون دسته از کفش هایی که همیشه مد هستند پرداختیم که میتونه برای شما مفید باشه چرا که با داشتن هر کدوم میتونید همیشه شیک باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که دوست دارن طبق مد روز پیش برن توی استایلشون و به زیبایی هر چه تمام بدرخشن ولی خب با مد پیش رفتن همیشه هم کاره آسونی نیست و اولین دلیل اون هم اینه که صرفه ی اقتصادی نداره این موضوع و میتونه تا حد زیادی به ضرر شما باشه به طور مثال یه لباسی امسال مد میشه و شما میرید سراغش و میخریدش ولی برای سال بعد دیگه این لباس مد نیست و شما با پوشیدن اون حس دمده بودن خواهید کرد و معذب میشید بنابراین در هر زمینه ای بهتره که در ابتدا دنبال اون دسته از آیتم هایی باشیم که همیشه مد هستن مثل کفش هایی که همیشه مد هستند و شما میتونید اون ها رو توی جاکفشیتون داشته باشید.

میگن که پا قلب دوم ماست و برای مراقبت از اون باید حسابی با دقت باشیم بنابراین دنبال اون دسته از کفش هایی نرید که استاندارد نیستن و پاها رو اذیت میکنن، چه اون کفش هایی که همیشه مد هستند و چه اونایی که برهه ای از زمان مد میشن باید طوری باشن که پاهای شما توی اون ها راحت باشه و به راحتی باهاشون جابجا بشید و اذیت نشه پاهاتون بنابراین قبل از هر چیزی حتی مد و زیبایی اول سلامتی پا رو در نظر بگیرید چون یه عده در این بین هستن که سراغ کفش های زیبا ولی آزاردهنده میرن که صرفا قشنگ دیده بشن! حالا در ادامه بریم سراغ معرفی کفش هایی که همیشه مد هستند.

کفش هایی که همیشه مد هستند

پاشنه بلند مشکی کلاسیک از کفش هایی که همیشه مد هستن

به عنوان یه خانوم باید این رو بدونید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین کفش هایی که بدون شک باید توی جاکفشی شما باشه و به چشم بخوره کفش پاشنه بلند مشکیه که داشتن اون از نون شب هم واجب تره چرا که این کفش زیبا و کاربردی رو میشه تقریبا با هر لباسی ست کرد از شلوارهای جین راسته تا کت و شوارهای کوتاه و بلند فرقی نمیکنه شما میتونید با این مدل از کفش ها یه استایل فوق العاده داشته باشید که شما رو بی نهایت زیبا میکنه و باکلاس جلوه میده. همچنین شما میتونید با خرید این مدل کفش ها در هزینه های خودتون هم تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید چون دیگه از خرید کفش های دیگه بی نیاز میشید.

کفش هایی که همیشه مد هستند

کفش باله و یا تخت از کفش هایی که همیشه مد هستند

کفش های تخت که به کفش های باله نیز شناخته میشن یکی از اون دسته از کفش ها هستن که تا قیامه قیامت مد هستن که در رنگ ها و سایزهای متنوع هم موجود هستن و عرضه میشن. شما میتونید رنگ های مختلف از این مدل کفش ها رو با هر لباسی که دوست دارید ست کنید و هارمونی به وجود بیارید و در صورتی که کفش های پاشنه بلند اذیتتون میکنه و بهتون کمر درد میده میتونید به سراغ این کفش ها برید و خودتون رو از درد خلاص کنید. شما میتونید این کفش ها رو با انواع شلوارها مثل جین، راسته پارچه ای و شلوارهای کوتاه بپوشید و قربون صدقه ی خوشتیپی خودتون برید!

کفش هایی که همیشه مد هستند

اسلیپر از کفش هایی که همیشه مد هستند

خیلی ها قتی که اسم اسلیپر میاد یاد دمپایی رو فرشی میفتن در حالی که منظور از اسلیپر اون دسته از کفش های راحتی هست که به قدری راحت طراحی شدن که شما دوست دارید حتی بعد از این که رسیدید خونه هم اونا رو از پاتون درنیارید و نگهشون دارید. شما میتونید این مدل از کفش های راحتی رو با هر شلوار و شلوارک و پیراهن های یه سره و بلند ست کنید و حسابی شیک و جذاب به نظر برسید طوری که هر کسی میبینتتون از سلیقه ی خوبتون تعریف و تمجید کنه.

کفش هایی که همیشه مد هستند

نیم بوت از کفش هایی که همیشه مد هستن

یکی از کفش هایی که خوراک پاییز و زمستونه نیم بوت هست که تا مچ پا هست و میشه اون رو یار همیشگی این دو فصل به خصوص زمستون دونست که با اومدنش اولین چیزی که بهش فکر میکنیم نیم بوت هامون هست. شما میتونید این مدل کفش رو هر روز پاتون کنید حالا یا بخواهید که توی شهر تردد کنید با یه شلوار جین و یا بخواهید با یه دامن بلوز همراه اون به دل طبیعت برای گرفتن عکس های هنری برید این مدل کفش برای شما بهترینه و میتونه یه استایل جذاب و منحصر به فرد براتون درست کنه فقط دقت کنید که موقع خرید اون پاشنه ی متوسطش رو بخرید که به کمرتون زیاد فشار نیاد و سراغ یه سری بوت ها مثل چلسی که در کناره هاش کش داره برید که همیشه مده.

کفش هایی که همیشه مد هستند

صندل با طرح مینیمال از کفش هایی که همیشه مد هستند

صندل رو هم میشه از اون دسته از کفش هایی که هر خانومی باید اون رو داشته باشه دونست ولی از اون جایی که صندل ها رو میشه از کفش هایی که تنوع بسیار بالایی دارن دونست بنابراین دست شما برای انتخاب بسیار باز خواهد بود ولی موضوعی که وجود داره این هست که کدوم صندل ها همیشه مد هستند وقتی هر ساله مدل های متنوعی ارائه میشه، دقت کنید که انتخاب و خرید یه صندل میمینال که طراح خلوت و ساده ای داره میتونه بهترین روش باشه و شک نکنید که با این اقدام شما یه صندل خواهید داشت که هرگز از مد نمیفته و شما میتونید اون رو برای هوای گرم و توی مسافرت ها و تفریحاتتون در فصل های خوش آب و هوا استفاده کنید.

کفش هایی که همیشه مد هستند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی