|

شلوار مام استایل را چگونه ست کنیم؟

آشنایی با شلوار مام استایل و استایل های تابستانی آن؛ هر مانتویی رو با هر شلواری نپوشید

مام استایل

اگر از کژوال پسند هستید، قطعا شلوار جین از آیتم‌ های ثابت کمدتان است. شلوار جین مام استایل از شلوارهای پر طرفداری است که تنوع زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوارها دنیای وسیعی دارند و این تنوع گاها باعث سردرگمی و انتخاب اشتباه در خانم ها خواهد شد. ولی جالب است که بدانید تنها آیتمی که در کمد تمام افراد یافت می شود شلوار جین است مخصوصا اگر از طرفداران استایل کژوال هستید، پس می توان گفت یک شلوار جین را به صورت ثابت در کمدتان دارید. شلوار جین از جمله شلوارهای پر طرفداری است که مدل‌ ها و انواع زیادی دارد، اما ما در این مقاله می خواهیم یکی از مدل های ترند آن یعنی شلوار مام استایل را بررسی نماییم. شلوار مام استایل یکی از شلوارهایی است که در دهه 80 میلادی و اوایل دهه 90 مورد توجه استایلیش‌ ها بوده و طرفداران زیادی داشته است. حالا با گذشت چند دهه از آن زمان باز هم شلوارهای مام استایل به دنیای مد برگشته‌ اند و حرف‌ های تازه‌ای برای گفتن دارند. جالب است که بدانید شلوار جین مام استایل را از سال 2010 کمابیش در بین زنان و دختران جوان مور استفاده قرار گرفت. اما در سال 2020 و 2021 این مدل شلوار بیشتر جای خود را باز کرد و افراد زیادتری مخصوصا در بین خانم ها از آن استفاده کردند.

شلوار مام استایل بر خلاف شلوار فاق کوتاه به دلیل فاق بلندی که دارد بالاتنه شما را کشیده و بلندتر نشان می دهد، پس اگر می خواهید کشیده و بلند دیده شوید بهتر است که به جای هر نوع شلوار دیگی یک شلوار مام استایل را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های مام استایل آشنا شوید.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل و استایل کژوال؛ مانتو شومیزی را فراموش نکنید

یکی از استایل هایی که شلوار مام استایل در آن به خوبی ست می شود استایل کژوال است، کژوال پوش ها معمولا همیشه چندتا شلوار مام استایل با رنگ های مختلف در کمدشان دارند که به وسیله مانتو شومیزی آن ها در استایل های مختلف ست می کنند. مانتو شومیزی یکی از آیتم هایی است که جان می دهد برای استفاده به همراه شلوار مام استایل، البته این به این معنا نیست که این شلوار را نمی توانید در استایل های رسمی و یا نیمه رسمی با مانتو کتی بپوشید بلکه به این معنا می باشد که با مانتو شومیزی برای استایل های روزمره به خوبی مَچ می شود. فراموش نکنید که کتونی برای تکمیل استایل های اینچنینی می تواند به کمک شما بیاید پس ونس های سفید را از یاد نبرید.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل و استایل رسمی؛ مانتو کتی با هر شلواری ست میشه

شلوار مام استایل تنگ نیست، به پا نمی‌ چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما همانطور که از ظاهرش پیدا است در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌ شود و کمی، پس می توان گفت مچ آن از قسمت بالا تنگ‌ تر است و یا در اصطلاح مدل مخروطی دارد. حال به نظرتان چنین شلواری را می توان در نار مانتو کتی و در استایل رسمی استفاد کرد؟ در جواب باید بگوییم که بله این شلوار قابلیت آن را دارد تا در استایل های رسمی هم استفاده شود برای مثال شما می توانید یک مانتو کتی را با یک شلوار مام استایل ست کنید به شرط که به هارمونی رنگ ها و انتخاب آیتم های مکمل دقت نمایید برای مثال کفش یکی از آیتم هایی است که می تواند استایل شما را زیبا و یا به کل نابود کند.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

تفاوت شلوار مام استایل با شلوار مام فیت

اما اگر بخواهیم به طور دقیق تفاوت های این دو مدل شلوار را بیان کنیم، می‌ توانیم تفاوت های آن ها را در چند مورد  خلاصه کنیم و بگوییم که جنس شلوار مام استایل زنانه، جین ضخیم است ولی شلوارهای مام فیت لزوما از جین ضخیم دوخته نمی شوند و یا شلوارهای مام استایل نسبت به مام فیت گشادتر می باشند و برای افراد لاغر انتخابی بسیار خوبی خواهند بود. یکی دیگر از تفاوت های ظاهری این دو شلوار را می توان تفاوت در مچ دانست، شلوارهای مام استایل گشاد می باشند در قسمت مچ پا کمی تنگ می شوند اما شلوارهای مام فیت در قسمت مچ پا تفاوتی ندارند.

شلوار مام استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی