|

روش های موثر بازسازی ریمل در خانه / خیلی راحت ریمل رو مثل روز اولش تحویل بگیر

گاهی پیش میاد که ریمل قبل از تموم شدن مدت مصرف، خشک میشه. راهکارهایی هست تا بتونید ریمل خودتون رو بازسازی و برای مصرف دوباره آماده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  خانم های زیادی از لوازم آرایشی به صورت روزمره استفاده می کنن؛ کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده، پنکک، کرم پودر، خط چشم، ریمل، رژ لب از پرکاربردترین لوازم آرایشیه که اکثر خانم ها یک یا چندتا از اون ها رو در کمد لوازم آرایشی خودشون دارن. همه لوازم آرایشی مدت زمان مصرف دارن و بعد از گذشت این زمان باید اون ها رو دور ریخت اما گاهی پیش میاد که قبل از تموم شدن تاریخ مصرفشون، کارایی خودشون رو از دست میدن. ریمل جزو این لوازم آرایشی هست که گاهی قبل از تموم شدن مدت مصرف، خشک میشه. راهکارهایی هست تا بتونید توی خونه ریمل خودتون رو بازسازی و برای مصرف دوباره آماده کنید. توی این مطلب روش های موثر بازسازی ریمل چشم رو با هم مرور می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

reviving-dried-mascara-02

بازسازی ریمل؛ از آب جوش استفاده کنید

یکی از روش های موثر در زمانی که مواد داخل ریمل خشک شده، قرار دادن اون در آب جوشه. داخل یک لیوان رو تا نصفه آب جوش بریزید. ریمل رو تا وسط داخل آب جوش نگه دارید. این کار با گرم کردن بدنه، باعث باز شدن مواد داخل ریمل میشه و اون رو بازسازی میکنه.

بعد از یک بار انجام دادن این روش، ریمل خودتون رو امتحان کنید و اگر به طور کامل باز نشده بود، یکی دو بار دیگه این کار رو تکرار کنید.

reviving-dried-mascara-04

بازسازی ریمل؛ مایع لنز معجزه میکنه

روش موثر بعدی برای بازسازی ریمل چشم، استفاده از مایع لنزه. ریمل خودتون رو باز کنید و براش اون رو بیرون بیارید. 3 تا 4 قطره از محلول لنز رو با استفاده از قطره چکون داخل ریمل بریزید. در ریمل رو ببندید و مقداری اون رو تکون بدید تا مایع داخل ریمل یکدست بشه. سپس از اون استفاده کنید.

دقت کنید که مایع لنز رو هر بار در حد چند قطره اضافه کنید تا ریمل شما آبکی و غیرقابل استفاده نشه. محلول لنز یک ماده موثر و فاقد حساسیت برای بازسازی ریمله و روش خوبی در این زمینه ست.

reviving-dried-mascara-03

بازسازی ریمل؛ روغن زیتون بریزید

یکی دیگه از مواد در دسترس که می تونه به خوبی ریمل خشک شده شما رو بازسازی کنه، روغن زیتونه. چند قطره روغن زیتون رو داخل ریمل خودتون بریزید و تکون بدید. بعد حدودا نیم ساعت زمان بدید تا بمونه سپس از اون استفاده کنید. خواهید دید که بازسازی شده و اثرگذاری خوبی روی مژه های شما داره.

reviving-dried-mascara-05

بازسازی ریمل؛ سایر روش های موثر

علاوه بر راهکارهایی که تا اینجا به اون ها اشاره کردیم، استفاده از ژل آلوئه ورا، روغن بادام شیرین، چای، قطره چشمی و گلاب دیگر روش های کاربردی و موثر برای بازسازی ریمل های خشک شده ست. می تونید چند قطره از هر کدام از این مواد در دسترس رو داخل ریمل خودتون بریزید، تکون بدید و سپس استفاده کنید.

اگر به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها