|

بهترین مارک های پنکک را بشناسید

معرفی چند مدل از بهترین پنکک های دنیا؛ مارک های معروف پنکک چه برای پوست چرب چه خشک

پنکک آرایشی

معرفی چند مدل از بهترین پنکک های دنیا به همراه قیمت و توضیحات؛ جدیدترین مدل های بهترین پنکک برای پوست چرب مثل پنکک نوت، مک و پنکک استنلی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن پوستی شاداب و چهره ای جذاب رویای هر خانم زیبا پسندی است ولی اما چطور؟ بیشتر افراد سعی می‌ کنند با آرایش عواملی مانند جوش و کک و مک را از روی پوست خود بپوشانند تا پوستی صاف و شاداب داشته باشند. پس برای صاف کردن صورت و پوشاندن تمامی عیوب، نیاز به زیرسازی است که معمولا به وسیله پنکک و کرم پودر صورت می‌ گیرد و در این بین انتخاب بهترین پنکک یا مارک لوازم آرایشی خیال ما را از سلامت پوست‌ مان راحت می‌ کند. البته برای خرید بهترین پنکک برای پوست چرب همانند دیگر لوازم آرایشی باید نکاتی را در نظر گرفت و تنها خرید بهترین برند پنکیک بدون این نکات کافی نیست. جدا از شناخت بهترین پنکک های دنیای آرایشی باید بدانید که کدامیک دارای چه ویژگی هایی هستند و یا آیا این ویژگی ها برای نوع پوست شما مناسب می باشند یا خیر؟

همیشه به یاد داشته باشید که استفاده از بهترین مارک پنکیک علاوه بر صاف و یکدست کردن پوست، تاثیر زیادی در افزایش ماندگاری میکاپ شما نیز خواهد داشت. البته همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم انتخاب بهترین پنکک بر اساس نوع پوست باعث می‌ شود که ایرادهای پوست بهتر پوشانده شوند و پوشانندگی بهتری داشته باشند. برخی از پنکک ها برای انواع پوست مناسب هستند اما اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از پنکک مخصوص پوست خود استفاده کنید. برای مثال افرادی که پوست های حساس و خشک دارند بهتر است تا از پنکک هایی که برای این نوع پوست ها تولید شده اند استفاده کنند زیرا ممکن است دچار عارضه های پوستی و یا پوست پوست شدن پوست شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین پنکک های دنیای آرایشی آشنا شوید.

بهترین پنکک برای پوست خشک

بهترین پنکک موجود قطعا پنکک نوتِ

بهترین پنکک موجود در بازار را می توان پنکک نوت دانست، زیرا این پنکک هم کیفیت خوبی دارد و هم از قیمت مناسبی برخوردار است. پنکک نوت مخملی نوت جز پرطرفدار ترین وسایل آرایشی است که به واسطه داشتن روغن آرگان، پوست را مرطوب کرده و با نرم کردن پوست آن را جوان تر نشان می دهد. پنکک نوت دارای آنتی اکسیدان های قوی است و خاصیت ضد پیری دارد. همچنین ویتامین E در این پنکک، از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و می توان گفت یکی دیگر از نکاتی که باعث تمایز این پنکک از دیگر پنکک ها شده است را می توان رنگ بندی متنوع و کاما آن دانست، بهترین پنکک موجود در بازار در 7 رنگ گوناگون تولید می شود و شما بر اساس نوع پوست و سلیقه خود، می توانید این محصول را سفارش دهید.

این محصول رطوبت پوست را حفظ کرده و همچنین، دارای قدرت پوشانندگی بالایی است. پنکک نوت مخملی از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و برای انواع پوست مناسب می باشد.

بهترین پنکک برای پوست خشک

بهترین پنکک برای پوست خشک

پنکک مک؛ بهترین پنکک دنیا را فراموش نکنید

یکی از بهترین پنکک های دنیا را می توان پنکک مک  دانست، این پنکک یک پودر آرایشی پایه ای است، که به پوست نمایی صاف، بی نظیر و مات می بخشد. پوشش دهی متوسط تا کامل این بافت مخملی به پوست اجازه تنفس میدهد و منافذ پوست رو مسدود نمی کند. ماندگاری بالای پنکک مک باعث شده است تا مصرف روزانه آن یک روند آرایشی لذت بخش و همیشگی باشد. دو تا از ویژگی های مهمی که این پنکک را از دیگر مدل های پنکک متمایز و تبدیل به بهترین پنکک کرده است را می توان بافت سبک و فرمول جذب کننده چربی دانست. این فرمول باعث کنترل چربی پوست می شود و نتیجه نهایی میکاپ رو مات نگه می دارد؛ همچنین از درخشش ناخواسته پوست و اصطلاحا برق افتادن جلوگیری می کند.

بهترین پنکک برای پوست خشک

بهترین پنکک برای پوست خشک

پنکک کاپرا؛ بهترین پنکک ایرانی با کیفیتی بی رقیب

پنکک های دو کاره کاپرا را می توان به جرات جزو بهترین پنکک های دنیای آرایشی دانست. زیرا شما هم می توانید آن را به صورت خشک و به شکل پودری استفاده کنید و هم به صورت مرطوب و تقریبا مشابه کرم پودر استفاده نمایید. همچنین پنکیک دو کاره کاپرا دارای 7 رنگ زیبا و طبیعی می باشد که مطابق با رنگ طبیعی پوست ایرانیان طراحی شده اند. البته به جز این ویژگی ها این پنکیک ایرانی حاوی ترکیبات رطوبت رسان قوی است که پوست را آبرسانی کرده و مانع از خشکی پوست صورت می گردد.

بهترین پنکک برای پوست خشک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی