|

خوشگلترین طراحی های ناخن ترند فصلی 2024 / انواع رنگشون همراه با نقش هایی که میشه زد

لاک ناخن انواع بسیار مختلفی دارد که خب چو.ن تو فصل پاییز هستیم در اینجا میخوایم با طرح و رنگ های پاییزه آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داریم تو فصل خوشگل و دلبر پاییز به سر میبریم. فصلی که برگ درختان زرد شده دیگه وقتشه که برگ ریزون داشته باشند. تو این هوا و فصل خیلی چیزا میچسبه که خب اولیش میشه استایل و و بعد هم گشت و گذار و آش خوردن تو هوای خنک. خب خیلی از خانوم ها و آقایون هستن که این شیفته این فصل اند چرا چون میتونن از لباس های جذاب و لایه ای استفاده کنن. ست لباس هایی که بیشتر رنگی گرم دارن و به سمت و سوی پشمی و ضخیم میرن. البته که برای خانوم ها به جز لباس آیتم های دیگه ای تو تیپشون هم اهمیت داره. مواردی مثل رنگ مو و لاک ناخن که میتونن تاثیر فراوونی در زیباسازی ظاهرشون داشته باشند. به همین دلیل این روزا خیلی از بانوان هم دنبال رنگساز و رنگ موی جدید و این ها هستند. اما از سویی هم لاک ناخن به دلیل اینکه هر دو سه هفته یکبار نیاز به ترمیم داره، خب خیلی از خانوم ها به خصوص دختران جوان میرن و سبک های پاییزی رو انتخاب می کنند. لاک ناخن ها انواع بسیار مختلفی دارند که در رنگ های بیشماری زده می شوند. کاشت و ژلیش ناخن ترفندیه که دست شما رو باز میزاره تا به راحتی بتونید هر طرح و رنگی که دلتون خواست رو انتخاب کنید. البته که ماهر بودن ناخن کار هم اهمیت زیادی داره تا بتونه دستانی زیباتر به شما تحویل بده. در این مطلب ما رفتین سراغ طرح و نقش های که برای این فصل خوشگل میتونن مناسب باشند. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این ایده ها آشنا بشیم.

878674

لاک ناخن نود و ملیح به سبک مینیمال

ناخن ها هم میتونن مجلل باشند و هم مینیمال. از سویی هم ممکنه شما فردی باشید شاغل که در محیط کاری خاصی با محدودیت کار می کنید. خب بی شک در چنین فضایی باید از لاک ناخن ملیح و نود استفاده کرد تا هم زیبای رو به دستان خود بخشید و هم اینکه کسی باهاتون کاری نداشت باشه و تذکر نبینید!! لاک ناخن های نود رنگ میتونن طراحی هم داشته باشند اما خب به شکل مینیمال. ناخن‌های مینیمال پاییزی با طرح‌ ها و رنگ‌ های ساده و ملایم، به دلیل سادگی و ظرافتی که دارند میتونن با انواع و اقسام استایل ها ست و هماهنگ بشن. در اینجا شما میتونید از رنگ های گرم پاییزی همچون نارنجی کدویی، قهوه‌ ای، زرشکی، زیتونی و بژ استفاده کرده به دل طبیعت سفر کنید.

87486374

ژلیش های دو رنگ پاییزه

طراحی هایی که نقش و نگار کمتری دارند اما خب در عوض از دو رنگ مجزا و مختلف استفاده کردن هم میتونن به شدت جذاب باشند. البته که این سبک برای هر فصل خوشگله، تنها کافیه تا از رنگ های مخصوص همون فصل استفاده نمایید. مثلا برای پاییز بیرد سراغ رنگ های گرم قرمز و نارنجی و زرد طور. اگر اهل پوشیدن لباس های اسپرت و مینیمال هستید خب ما به شما انتخاب لاک ناخن های دو رنگ رو پیشنهاد می کنیم چرا که یه تعادل زیبایی برقرار میکنه. سبک دو رنگ اغلب به این شکله که یه رنگش خنثی تره و رنگ دیگش جیغ تر. 

68746748

89787

867474

سبک طرح دار هندسی برای لاک ناخن

یکی دیگه از پرطرفدار ترین سبک ها برای لاک ناخن مدل طرح دار از نوع هندسی هستش که همیشه ترند بوده و همچنان نیز هست. این سبک میتونه برای پاییز خیلی مناسب باشه و ظاهر شما رو خانومانه نشون بده. البته که برای داشتن ناخن هایی با طراحی هندسی باید کمی هم خلاق و خوش سلیقه باشید تا بتونید نمایی زیبا برای ناخن های خود بسازید. خطوط معمولی و یا خیلی درهم زیبایی خاصی ندارند.

6874864

لاک نقش دار پاییزی سبکی محبوب

اما رسیدیم به اصل مطلب که میشه لاک هایی که مستقیما پاییزی هستد. خب شاید از نظر یکسری بانوان این سبک از مد افتاده باشه، اما از نگاه برخی دیگر خیلی هم خوشگله و کاملا پاییز رو بر استایل اونها مینشونه. نماد اصلی پاییز برگ های قهوه ای و زرد رنگ هستن که به شکل کلی و یا تنها بر روی یک ناخن زده می شوند. از این سبک غافل نشید که هنوز هم ترند و خوشگله.

86787

ناخن های خود را فرنچ خاص پاییزی کنید

فرنچ ها نیز از دست آیتم های بسیار زیبایی هستند که میتونن دستانی شیک و باکلاس برای شما بسازند. البته که اون قدیم ندیما بود که فرنچ تنها لایه ای سفید رنگ نوک ناخن ها بود. امروزه فرنچ ها در انواع و اقسام رنگ ها زده میشن و از سویی هم بسیاری از اونها طرح دار هستند. اما اینبار میریم سراغ نقش و نگار پاییزه که در سبک فرنچ هستن. شما میتونید با ایده گیری به راحتی فرنچ رو با پاییز تلفیق کرده و دستانی زیبا و رو مد داشته باشید.

35454

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها