|

ترفند شستن براش های آرایشی بدون ریختن موها و وا رفتنشون / براش نو نخر قبلیا رو نو کن

در این مطلب در خصوص تمیز کردن براش های آرایشی باهاتون صحبت کردیم تا بهداشتشون رعایت بشه و آرایشتون رو خراب نکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- راه های بسیاری برای این که زیباتر از اون چیزی که هستید به نظر بیایید وجود داره که خب  برای این منظور باید فرد جستجوگری باشید و به سراغ این که چه راه هایی رو برای این منظور تست کنید که براتون بهتره برید مثلا یه نفر که پوست صاف و صوف میخواد هم میتونه به سراغ فشیال پوست با مواد شیمیایی بره هم میتونه توی خونه و با استفاده از خواص سفید آب برای پوست به این هدف دست پیدا کنه که انتخاب از بین این دو روش به خود فرد بستگی داره ولی خب سما باید هدفتون همیشه کم خطرترین راه برای زیبایی باشه چرا که راه های ریسکی میتونن علاوه بر این که زیباییتون رو به خظر بندازن سلامت جسمانیتون رو هم دچار اختلال کنن که خب مسلما کسی این رو نمیخواد.

پپس همیشه راه های طبیعی و خونگی برای زیباتر شدن بسیار بهتر هستن مثلا بهترین روش برای رشد سریع ابرو در خانه و... . ولی حالا در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید با وجود آرایش و میکاپ خودتون رو زیباتر از اون چیزی که هستید نشون بدید و ایرادات اون رو کاور کرده و زیبایی هاش رو بولد کنید که خب برای این منظور باید هم مهارت بالا در میکاپ داشته باشید و هم لوازم آرایشی با کیفیت و جنس خوب تهیه کنید مثلا در صورتی که پوستتون چرب هست و میخواهید ضد آفتاب برای اون تهیه کنید باید به سراغ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب برید که هم از پوستتون در برابر خورشید محافظت کنه و هم چربی اون رو کنترل کنه. اما دقت کنید که برای آرایش باید بهداشت لوازمی رو که برای این منظور استفاده میکنید رو هم رعایت کنید مثلا براش های لوازم آرایشی رو برای این که آرایشتون تر و تمیز و خوب دربیاد باید تمیز کنید که خب ما در ادامه مراحلی که برای این منظور پیش روتون قرار داره رو بهتون یاد میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شستن براش

مواد آرایشی اضافی رو از روی براش‌ها پاک کنید

اولین مرحله که باید در مورد تمیز کردن براش های آرایشی به سراغش برید و برای اون یه فکر چاره کنید تمیز کردن مواد آرایشی اضافی چسبیده به سطح اون هاست که خب برای انجام این کار ابتدا باید یه تکه دستمال کاغذی و یا حوله بدون پرز انتخاب کنید  بعد با استفاده از حرکات چرخشی و نرم براش ها رو رو سطح حوله و یادستمال بکشید تا مواد اضافه ی اون ها گرفته بشه.

این کار ور برای چند دقیقه پی در پی و مداوم انجام بدید تا خودتون با چشم های خودتون ببینید که دستمالتون رنگ عوض کرده و انگار بیشتر مواد آرایشی رو جذب کرده.

شستن براش

 براش‌ها رو با آب ولرم خیس کنید

توی مرحله ی بعد براش ها رو به شکل عمودی و رو به پایین در دستتون بگیرید و اون ها رو زیر جریان ملایمی از آب ولرم قرار بدید و بعد با انگشت هاتون موهای براش ها رو از هم جدا کنید و اجازه بدید که آب به تمامی قسمت های اون ها برسه و به شکل آروم و دورانی براش رو زیر آب ولرم و  روی دست هاتون حرکت بدید و این کار رو برای مدت دو تا سه دقیقه و برای هر براش ادامه بدید. دقت کنید که به هیچ وجه از آب داغ برای این منظور استفاده نکنید چرا که باعث وا رفتن براش هاتون میشه و حتی باعث ریزش موهای براشتون میشه. 

شستن براش

براش ها رو با آب صابون بشورید و آب اضافه شون رو بگیرید

حالا داخل آب ولرمتون صابون حل کنید و یا محلول مناسب بریزید و بعد به همون حالت عمودی براش ها رو بشورید و سپس داخل آب تمیز قرارشون بدید و بعد با استفاده از یه حوله ی بدون پرز آب  اضافی براش ها رو بگیرید و ممطمئن بشیدکه هیچ رطوبتی لا به لای براش ها باقی نمونده باش چرا که در اثر باقی موندن رطوبت اضافه این موضوع باعث باز شدن چسب براش ها و ریزش موهای اونا میشه. همچنین این روهم اضاف کنیم که در صورت وجود رطوبت امکان رشد باکتری در سطح براش هم وجود خواهد داشت. 

در نهایت هم براش ها رو روی حوله ی بدون پرز و روی سطح صاف بذاریدشون تا خود به خود خشک بشن.

شستن براش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها