|

بوتاکس طبیعی در خانه با انار / تنها یکبار با این دستورالعمل بزنش به پوستت معجزه میکنه

در این مطلب در خصوص بوتاکس طبیعی توی خونه با استفاده از انار صحبت کردیم که میتونه همه ی چین و چروک های موجود توی چهره تون رو محو کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که از زیبایی بدش بیاد مسلما هیچ کس و خب به همین دلیل همه برای رسیدن به اون نهایت تلاششون رو میکنن و راه های متنوعی رو تست میکنن ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که راه هایی که امتحان میکنید ضرری برای سلامت جسمانیتون نداشته باشن مثلا در صورتی که میخواهید پوست صورتتون صاف و آینه ای باشه راه های بسیار زیادی برای رسیدن به این هدف پیش روتون قرار داره ولی خب بهتره به سراغ اونی برید که براتون ضرری نداره که خب برای این منظور میتونید هم از خواص سفید آب برای پوست صورت و هم از فواید ماسک خاک رس بهره بگیرید و با وجود اون ها داشتن یه پوست صیقلی رو تضمین کنید.

پس همیشه بهترین راه رفتن به سراغ راه های طبیعی و صد البته بدون دردسر هست البته که شما در این بین میتونید به سراغ میکاپ هم برای زیباتر شدن برید به شرطی که لوازم آرایشی باکیفیت و درست و حسابی تهیه کنید مثلا در صورتی که پوستتون چرب هست و کرم پودر میخواهید بهترین کرم پودر برای پوست چرب رو تهیه کنید که بتونید هم باهاش پوستتون رو صاف و صوف به نظر بیارید و هم چربی اون رو کنترل کنید. البته که در این بین یه سری ها هم هستن که به دنبال زیباسازی چهره و پوستشون با راه طبیعی و صد البته کم هزینه هستن مثلا خیلی ها دوست دارن که صورت بی چین و چروک داشته باشن که خب برای این منظور یه راه زدن بوتاکس هست ولی خب این روش هزینه و خطرات خودش رو داره به همین دلیل بهتره که به جای اون به سراغ یه راه دیگه مثل مثل بوتاکس طبیعی با انار برید که الان فصلش هست و صد البته برای این منظور باید با اون ماسک درست کنید که خب حالا چندتا ماسک یادتون میدیم، پس درادامه برای آشنایی با طرز تهیه ی اون ها با ما همراه باشید.

بوتاکس طبیعی در خانه با انار

ماسک انار و عسل برای مرطوب شدن پوست

مواد لازم برای تهیه ماسک انار و عسل:

یه قاشق غذاخوری انار له شده

یه قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه و استفاده:

هر دوتا ماده رو خیلی خوب باهم مخلوط کنید تا یه ترکیب یکدست به دست بیاد و بعد ماسک رو روی پوست خودتون بمالید و اجازه بدید که نیم ساعت باقی بمونه و بعد صورتتون رو با آب بشورید. برای اثربخشی بهتر این ماسک رو دو تا سه بار در هفته تهیه کرده و استفاده کنید.

خواص این ماسک:

عسل و انار از خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی برخوردار هستن.

بوتاکس طبیعی در خانه با انار

ماسک انار و پودر کاکائو برای جوان سازی پوست

مواد لازم برای تهیه ی این ماسک:

یه قاشق غذاخوری انار له شده

یه قاشق غذاخوری پودر کاکائو 

طرز تهیه و استفاده:

دوتا مواد رو باهم ترکیب کنید و در صورتی که ترکیب به دست اومده بیش از حد غلیظ شد میتونید یه مقدار آب هم بهش اضافه کنید بعد ماسک به دست اومده رو روی پوستتون بمالید و اجازه بدید که خشک بشه و در انتها ماسک رو با آب سرد بشورید.

برای نتیجه گیری بهتر هم این ماسک رو دوبار در هفته استفاده کنید.

خواصی که این ماسک داره عبارتند از:

پودر کاکائو و انار هر دوتاشون حاوی آنتی اکسیدان هستن و دارای خواص ضد پیری اند و موجب درخشان شدن و جوون موندن پوست صورت میشن.

بوتاکس طبیعی در خانه با انار

ماسک انار، روغن بادام و برنج به منظور پیشگیری از بروز چین و چروک

موقعی که صحبت از بوتاکس خانگی با ماسک انار هست این ماسک عالی و طبیعی میتونه معجزه کنه پس حتما امتحانش کنید.

مواد لازم برای تهیه ی این ماسک:

یک دوم فنجون انار له شده

یه قاشق غذاخوری آرد برنج

سه چهارم قطره روغن بادام

طرز تهیه و استفاده:

مواد رو به خوبی با هم دیگه مخلوط کنید و ترکیب به دست اومده رو روی پوست صورت و گردن خودتون بمالید و اجازه بدید که ماسک مدنظر برای نیم ساعت روی پوستتون باقی بمونه و بعد از گذشت این مدت پوست صورتتون رو با آب سرد بشورید. همچنین این رو هم اضافه کنیم گه برای اثربخشی هر چه بهتر و بیشتر این ماسک هفته ای دوبار بزنیدش.

خواص این ماسک به شرح زیر هست:

این ماسک باعث پیشگیری از بروز علائم پیری و کاهش چین و چروک های موجود در سطح پوست میشه و باعث مرطوب شدن پوست هم خواهد شد.

بوتاکس طبیعی در خانه با انار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها