|

ایده های هدیه عروس شب یلدا / کادو خلعتی رو اینجوری خوشگلاسیون میکنن از الان بفکر باش

خیلی از خونواده ها هستن که واسه شب یلدا به عروسشون هدیه میدن و در اینجا میخوایم با نمونه های کادویی آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهر که دیگه آخراشه و به همین سرعت یک ماه از پاییز قشنگ گذشت و تموم شد. دیگه هیچ وقت مهر 1403 برنمیگرده و این گذر عمر ماست. ما ایرانی ها برای خیلی از موضوعات در زندگیمون تجملات رو دوست داریم و اهمیت فراوونی میدیم. مثلا یکی از اونها ازدواج های هستش که بینمون رخ میده. وقتی زوج میخوان برن سر خونه زندگیشون یه عالمه مراسم و جشن رو پشت سر میزارن تا برسن به مرحله آخر که میشه زیر یک سقف رفتن. این مراسمات هم میتونن به مجلل ترین شکل ممکن با هزینه هایی بالا انجام بشن و هم به شکل مینیمال تر و با بودجه ای پایین تر. مثلا یکی از رسوم جذاب ازدواج ایه که اولین شب یلدای عروس و داماد رو براشون مهمونی میگیرن و تزیینات خاصی دارند. خیلی از خانواده ها هم هستن که دلشون میخواد تا برای این وصال هدایایی هم به زوج بدن و خب برای انجام این کار دیزاین و ستی زیبا در نظر میگیرند. اما خیلی وقتا افراد نمیدونن چطور باید این کار رو انجام بدن و ایده ای هم ندارن. اما خبر خوب اینه که شما میتونید خیلی راحت با دیدن نمونه های مختلف در پینترست و یا دیگر فضاها ایده بگیرید و تدارکاتی زیبا برای یلدا داشته باشید. در این مطلب نیز ما به شما نکاتی رو میگیم و نمونه های رو نشون میدیم که میتونن در این راستا کمک کننده باشند و کلی کارتون رو جلو بندازن. پس با ما همراه باشید.

هدیه عروس شب یلدا

باکس شیشه ای

خب یکی از شکیل ترین راه های میشه برای کادو در نظر گرفت استفاده از باکس شیشه ای هستش که هم میتونید داخلشون رو با گل تزیین کنید و هم پوشال. بسته به هدیه ای که قراره داخلش قرار بگیره انتخاب کنید اما این ایده اغلب برای زیورآلات هستش که میتونه ظرافت هدیه رو به رخ بکشه.

هدیه عروس شب یلدا

تزیین با گل طبیعی

یکی دیگه از ایده های خیلی خوشگل و عاشقونه و مناسب یلدا باکس گل هستش که شما میتونید تهیه کنید و به عروس خانوم هدیه بدید. خب این حرکت هم میتونه به شکل آماده باشه و خریداری کنید، و هم اینکه خودتون درستش کنید و کافیه تا از مغازه های لوازم تولد فروشی یک جعبه در ابعاد دلخواه تهیه کنید و بعد داخلش رو با استفاده از اسفنج مخصوص پر کنید. در اینجا هم میشه فضایی برای کادو و گل در نظر گرفت و هم اینکه فقط گل داشته باشه. این کار خیلی ساده هستش و میتونید با کوتاه کردن ساقه گل ها و فرو کردن اونها داخل اسفنج، باکس گلی زیبا داشته باشید. این ایده برای هدیه هایی مثل گوشی موبایل و ساعت و کار هدیه هم خیلی خوب میشه.

هدیه عروس شب یلدا

ایده پول آرایی

ممکنه هم دلتون بخواد تا مبلغ پولی رو به عنوان هدیه خلعتی به عروس کادو بدید. خب در اینجا میشه رفت سراغ پول آرایی که اتفاقا این روزها هم خیلی ترند شده. هم خودتون با دقت و تمرین میتونید انجامش بدید، و هم اینکه میشه به دست گلفروشی های حرفه ای سپرد و ازشون یه پول آرایی جذاب و محکم تحویل گرفت.

هدیه عروس شب یلدا

اگر هدیه بزرگ دارید از باکس شیشه ای بزرگ کمک بگیرید

از دیگر هدیه هایی که داماد به عروس خانوم در شب مراسم یلدایی به عروس خانوم میدن ست کامل لباس زمستونی هستش که خب دیگه برای این باید جایگاهی بزرگ داشته باشید. در اینجا میشه که از باکس بزرگ شیشه ای استفاده کرد و بسته به تعداد هدایا تعداد باکس رو انتخاب کنید.

هدیه عروس شب یلدا

استفاده از بگ های خوشگل برای هدیه

شاید هم دلتون نخواد یا خوشتون نیار که برید سراغ باکس شیشه ای که خب در این مرحله میشه که از بگ های مقوایی و یا پلاستیکی هم کمک گرفت. استفاده از بگ همیشه ترفندی زیبا برای هدیه دادن بوده که خب لباس های بزرگ هم داخلش جا میشه. شما می تونید تعدادی بگ خوشگل و طرح دار تهیه کنید که هم مقوایی شون هستش و هم پلاسنیکی، و به هر بگ هم یک انار خشک کوچیک آویزان کنید. اینجوری تم یلدای هم حفظ میشه.

نکته مهم در این بخش اینه که حواستون باشه تمام لباس ها رو داخل یک بگ قرار ندید و هر کدوم رو به شکل جداگانه دیزاین کنید. مثلا کلاه و شال داخل یک بگ، شلوار و بافت مجلسی بسته به ابعادشون در یک بگ و به همین شکل پیش بروید. یادتون نره که ترتیب لباس ها رو با ظواهری زیبا و عروس وارانه تزیین کنید و همینجوری خشک و خالی باقیشون نگذارید.

هدیه عروس شب یلدا

هدیه عروس شب یلدا

هدیه عروس شب یلدا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها